Skip to main content
Vraag

Panne

  • July 17, 2018
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Op 2 juli ontstaat er een breuk in onze telefoonlijn Buitenhuis gevolg geen tv geen internet niks meer na herhaaldelijk bellen naar technische dienst verzekeren ze ons dat er op 16 juli iemand komt voor de reparatie . Ok , andere afspraken elders afgezegd maar wie niet te zien of te horen was iemand van Proximus. Iedere medewerker die we aan de lijn krijgen moeten we het verhaal doen maar niemand die ons echt kan helpen Ja Ze gingen terug bellen om een afspraak te maken maar Noppes niemand belt ons Graag zou ik willen weten hoelang we nog zonder tv en internet moeten. We zijn al zoveel jaren klant . Wie weet raad . Het zijn lange dagen als je ziek bent en dit moet missen. 😢
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 17, 2018
hi

Kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?
lijnnr of klantennr

Dan kijk ik na wat er gaande is

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan