Skip to main content
Hallo

Eind juni werd ons proximus tv afgesloten en het internet op minimum gezet

Na het zelf te onderzoeken bleek de factuur van mei niet betaalt te zijn

Die was wel betaalt enkel de mededeling ontbrak (wat we nog nooit hebben ingevuld )

Na een lang telefoongesprek werd alles terug geactiveerd

Ik vind het niet kunnen dat proximus zonder enige verwittiging of mail zomaar alles afsluit

En dan hebben ze nog het lef om bij de volgende factuur 30 Euro aan te rekenen voor het opnieuw te activeren

Ben al bijna 40 jaar vaste klant en overweeg nu toch om eens te veranderen



Groeten Lemant Deputter
Hallo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder. Groetjes, Aziz



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer