Skip to main content
Vraag

Bibliotheek problemen

  • July 17, 2018
  • 8 reacties
  • 181 Bekeken

wanneer ik iets uit de bibliotheek wil afspelen valt na enkele seconden alles uit, tv gaat op zwart en internet valt uit, na enkele minuten gaat de tv en internet weer aan, ik deze vraag gesteld aan proximus via chat, nadat valerie wist na enkele onderzoeken dat de tv gaat sloot ze gewoon de chat af en liet ze mij in het ongewisse, wie geef ook dat probleem met zijn bibliotheek en wat ermee te doen , kan proximus dan niets doen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • July 17, 2018
hebben ze u dan aangeraden van eens de decoder en bbox te laten rebooten in deze volgorde:
decoder stroomloos zetten
bbox 5 sec stroomloos zetten en dan terug opzetten en wachten tot de dsl led continu blijft branden en dan pas decoder terug onder stroom zetten.
Mss lost dit je probleem op!

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 17, 2018
hi
je kan hiervoor best even volgende doen ;

schakel zowel modeml als decoder uit
schakel eerste de modem terug aan en wacht tot deze is opgestart
schakel dan pas de decoder terug aan

Dit zou het probleem moeten verhelpen

mvg

heb ik allemaal verschillende keren gedaan, niets helpt

hier nu al enkele dagen dat probleem

hi
je kan hiervoor best even volgende doen ;

schakel zowel modeml als decoder uit
schakel eerste de modem terug aan en wacht tot deze is opgestart
schakel dan pas de decoder terug aan

Dit zou het probleem moeten verhelpen

mvg
dat al verschillende keren gedaan, niets helpt

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 17, 2018
Kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kan ik je verbinding controleren

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

klantennr verstuurt, ze hebben wel de verbinding al gecontroleerd, groeten

klantennr gekregen, ik moet weg, zie straks of er nieuws is, groeten