Skip to main content
wanneer ik iets uit de bibliotheek wil afspelen valt na enkele seconden alles uit, tv gaat op zwart en internet valt uit, na enkele minuten gaat de tv en internet weer aan, ik deze vraag gesteld aan proximus via chat, nadat valerie wist na enkele onderzoeken dat de tv gaat sloot ze gewoon de chat af en liet ze mij in het ongewisse, wie geef ook dat probleem met zijn bibliotheek en wat ermee te doen , kan proximus dan niets doen?
hebben ze u dan aangeraden van eens de decoder en bbox te laten rebooten in deze volgorde:

decoder stroomloos zetten

bbox 5 sec stroomloos zetten en dan terug opzetten en wachten tot de dsl led continu blijft branden en dan pas decoder terug onder stroom zetten.

Mss lost dit je probleem op!
hi

je kan hiervoor best even volgende doen ;



schakel zowel modeml als decoder uit

schakel eerste de modem terug aan en wacht tot deze is opgestart

schakel dan pas de decoder terug aan



Dit zou het probleem moeten verhelpen



mvg
heb ik allemaal verschillende keren gedaan, niets helpt
hier nu al enkele dagen dat probleem
hi

je kan hiervoor best even volgende doen ;



schakel zowel modeml als decoder uit

schakel eerste de modem terug aan en wacht tot deze is opgestart

schakel dan pas de decoder terug aan



Dit zou het probleem moeten verhelpen



mvg
dat al verschillende keren gedaan, niets helpt
Kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?

dan kan ik je verbinding controleren



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
klantennr verstuurt, ze hebben wel de verbinding al gecontroleerd, groeten
klantennr gekregen, ik moet weg, zie straks of er nieuws is, groeten

Reageer