Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik bevind mij momenteel in Italie, wanneer ik op internet via 4G wens te gaan komt er: pdp-identiteit niet geaccepteerd. Hoe los ik dit op?
-Bestelling gedaan online op 14/06 ; werd verkeerd genoteerd -terug gebeld voor een rechtzetting , niets meer van gehoord gedurende meer dan een week -zelf maar terug gebeld , terecht gekomen bij 'customer-screening' waar men bepaalde gegevens bleek nodig te hebben. Heb die dezelfde dag nog doorgestuurd -op 29/06 van 'customer-screening' een bericht gekregen dat mijn aanvraag in behandeling was -Op 30/06 krijg ik weer een mail om alle gegevens nog eens door te sturen (DIT WAS DE LAATSTE DAG VAN DE ACTIE MET EEN TV AAN 99€.......). 3 keer terug gebeld om mijn bestelling er door te drukken , wat uiteindelijk gelukt is -Op 02/07 een bericht van BPOST dat mijn TV geleverd gaat worden -Op 03/07, ganse dag thuis gebleven , GEEN TV ..... -Op 04/07 een klacht ingediend. Eerst telefonisch, waar ik door een onbeleefde vrouw verteld werd dat ze 'het gesprek ging afbreken' -Alles maar op mail gezet en een klacht nummer gekregen (34702066) -Op 06/07 ging de installatie gebeuren , dagje t
Gratis toegang tot meer dan 1,3 miljoen Wi-Fi Hotspots in België en 20 miljoen in het buitenland. Klopt niet volgens mij! Aanpassen a.u.b vermelden "enkel voor Proximus mobiel abo"
Beste, Wanneer ik proximus tv wil zien op laptop dien ik in te loggen. Dit doe ik correct doch ik krijg volgende melding : "Not authorized ... you must be logged in as a proximus tv customer in order to proceed" Kan iemand dit probleem verhelpen aub Steven
Wij hebben een decoder v5 met harde schijf. Sommige opnames kunnen op korte termijn (60 dagen beschikbaar) ingesteld worden. Echter kunnen we opnames niet via de Proximus TV app bekijken. Je kan ze wel aanklikken, maar niet afspelen. Hoe kan dat? Wat is er mis? Bedankt voor de informatie.
Kunnen opnames die gelinkt waren aan een oude, niet meer actieve lijnnummer overgezet worden naar een nieuwe, actieve lijnnummer? De ene zegt van wel, de andere van niet. Wat is het officiele antwoord van Proximus hieromtrent?
Bij de aankoop van mijn abonnement, had men mij beloofd dat er snel glasvezel zou komen in mijn straat (centrum brussel, vlakbij de grote markt). Dit was een doorslaggevend argument om te opteren voor jullie diensten (ergens januari). Effectief een maand later, zijn ze in onze straat en in mijn appartementsgebouw vanalles komen doen ivm glasvezelverbinding (Nederlandse subcontractors als ik me niet vergis). De leidingen lijken er te liggen. Intussen zijn we juni, en ik heb steeds geen glasvezelverbinding. Het internet waar ik momenteel op zit is gewoon niet werkbaar (ben zelf werkzaam in IT). Zeer, zeer frustrerend.... Dus de vraag is: waar blijft die verbinding? PS: Ik heb me reeds geïnformeerd bij een van jullie diensten (het nummer 0800 33 007), maar nog minder info gekregen dan wat ik gezien heb (en eerlijk gezegd een robot is zelfs klantvriendelijker) PPS: Proximus heeft zelfs een buurtfeest gesponsord ter promotie van de glasvezel. Hoeveel promotie kunnen julli
PROXIMUS SMARTWIFI Vandaag hebben we naar Proximus center geweest. We hebben in een pack 2 nummers Mobilus nummers voor mijn vrouw en mij. Ik kan smartwifi gebruiken maar mijn vrouw niet. Dus zijn we uitleg gaan vragen het proximus center. Ze hebben dat genoteerd in de computer en de man zei dat ze gingen bellen van zodra dat we thuis zijn. Een dame heeft gebeld en ze vroeg waarover het ging. ? Daarna eventjes wachten, ze kon haar computer niet opstarten of het duurde te lang....en ze zegt ik ga je doorverbinden naar een andere dienst.....druk 1,2,3 enz...de gebruikelijke..enerverende.... en dan een heer, die zegt dat we moeten teruggaan naar een proximus center om dat in orde te brengen.Ongelooflijk, we komen van een proximus center. Conclusie, niets opgelost. Ik heb eens zelf gekeken in mijn account , de instucties gevolgd. maar ze vragen een certificaat ??
Ik zou graag het wachtwoord van mijn Proximus Fon veranderen. Iemand een idee waar ik moet zijn?
Omdat we binnenkort op reis vertrekken naar Zwitersland hadden we de daily travel surf optie laten activeren. Maar hoe werkt dat nu als we in Zwitersland zitten ? Kunnen we dan gewoon data beginnen gebruiken (waarbij dus de 100 MB van de surf-optie wordt gebruikt), of moeten we dit eerst nog eens afzonderlijk 'activeren' door bvb een sms naar een shortcode te sturen de eerste keer dat we die dag data gebruiken ? En wat als we tijdens onze doortocht in Frankrijk ook data gebruiken, maar hier willen we niet de surf-optie gebruiken maar de gewone data die bij ons prijsplan hoort ?
Graag had ik vernomen waarom je de Premium punten niet meer kan inruilen voor een muziekbon
Jullie maken reclame voor volledige 4G netwerk in België. Ben op trektocht door de Ardennen en kwam een leuk dorp sy tegen met een leuke camping. Het enige probleem is netwerk en telefoneren lukt niet goed en zeker het netwerk lukt helemaal niet.
Sinds de vernieuwde app heb ik dagelijks problemen. Opnames starten niet op ipad, opnames kan ik niet verwijderen, ... Kortom de voorbije weken heb ik app dagelijks verwijderd en opneiuw geïnstalleerd maar ik blijf problemen hebben.
Vrijdag namiddag heb ik myproximus opnieuw moeten opladen. Zaterdag ondervonden dat tv kijken op pc en tablet niet meer gaat. Vanmorgen werkt het steeds niet, krijg op tablet "oeps er ging iets fout" Wat gaat er fout??
Hoe krijg ik dit voor elkaar ?? De uitleg op app en site trekken op niet veel ik kom altijd op hetzelfde terug uit maar men probleem (fcking traag internet ) geraakt niet opgelost ??
Op mijn smartphone heb ik de Proximus-app geïnstalleerd, waarbij ik gebruik maak van mobiele data als ik bijvoorbeeld geen WIFI beschikbaar heb. Ik heb reeds geruime tijd vastgesteld dat ik in de zenderlijst geen NPO1, 2 en 3 en geen BBC1 en BBC2 terugvind. Wat kan hiervan de reden zijn en hoe kan ik die instellen? marco
Wegens het herdownloaden van games heb ik extra data mpeten bijbestellen, ze konden maar 40 gig bijvoegen, nogthans is er op de site te zien dat er databloks van 150 gig bestaan? Ik kan weinig aanvangen met 40 gig, zeker als je weet dat een game al 50-60 gig is.
Beste, Volgende week komt een Proximusinstallateur langs om fiber aan te sluiten in een appartement. Hoe lang duurt dit en wat gaat die allemaal doen?
Ik zie dat in MyProximus de TV app en het surfen apart staan vermeld. Mijn TV app heeft nu 1GB verbruik. Hoe laad ik daar datavolume bij? Ik kan alleen surfvolume bijladen.
Ben een beetje pist,daar er een week geleden 75 euro buiten bundel zou verbruikt te hebben,nu vandaag zou er al 113 euro verbruikt zijn,,,,paar keer naar proximus uitleg gevraagd,zeggen ze dat ik naar O9 zou bellen,en dat terwijl ik niet thuis ben....er zou een techieker komen Vr.19/7,,,niemand te zien,en er zou geen technieker geboekt zijn,,,raar want de dag ervoor zei iemand dat er storingen op mijn lijn of hacking...............please kan iemand mij helpen voor het helemaal uit de hand loopt,want krijg geen duidelijke uitleg,
Hallo, Mijn internet valt geregeld uit. Het enige dat werkt, is mijn (Lenovo) laptop opnieuw opstarten. "Probleem oplossen" helpt niet, de "Wifi"-knop uit- en aanzetten helpt ook niet. Lang wachten helpt ook niet. Ik moet in een uur tijd meerdere keren mijn laptop heropstarten. Dat is niet normaal... Iemand een oplossing?
Op mijn GSM is er een reeks apps die beweren dat er geen internetverbinding is als ik via mijn thuisnetwerk via wifi probeer te connecteren. Gebruik ik 3G of het netwerk op het werk, dan is er geen enkel probleem. Andere apps die het netwerk nodig hebben (surfen, mail, ...) werken wel zonder problemen. Ik heb op mijn modem (Bbox3) een factory reset uitgevoerd, en ook op mijn gsm 'reset all network settings', maar het probleem blijft bestaan. Ik heb geen ideeën meer over wat ik hier zelf nog aan kan doen. Het gaat om de apps * EasyBanking (BNP) * Argenta Banking * Soundhound * Webex * Tunein
Ik heb hetzelfde probleem als wolf1973. Gisteren Proximus tv geïnstalleerd, maar tv-app werkt nog niet.
Beste, De laatste paar weken heb ik problemen met het verbinden met LAN op mijn PS4 Pro. 2 weken geleden dacht ik het opgelost te hebben door gewoon in te loggen via PPPoE, dit heeft inderdaad even gewerkt, maar na ongeveer en week wil het via deze optie ook niet meer werken. Als ik opnieuw inlog via PPPoE geeft de PS4 een error dat de DNS server niet gebruikt kan worden, ik heb dan ook de DNS server manueel proberen in te geven, maar wanneer ik de proximus DNS ingeef kan hij niet verbinden, hetzelfde met andere DNS servers. Heb al overal rond zitten zoeken voor een oplossing, maar heb niks gevonden, vandaar deze post, misschien heb ik toch iets gemist. Alvast bedankt!
Ik wil graag een oude tel nr heractiveren. Kan dit altijd of zijn er nummers die niet meer kunnen geheractiveerd worden?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.