Skip to main content
Beste,



De laatste paar weken heb ik problemen met het verbinden met LAN op mijn PS4 Pro. 2 weken geleden dacht ik het opgelost te hebben door gewoon in te loggen via PPPoE, dit heeft inderdaad even gewerkt, maar na ongeveer en week wil het via deze optie ook niet meer werken.



Als ik opnieuw inlog via PPPoE geeft de PS4 een error dat de DNS server niet gebruikt kan worden, ik heb dan ook de DNS server manueel proberen in te geven, maar wanneer ik de proximus DNS ingeef kan hij niet verbinden, hetzelfde met andere DNS servers. Heb al overal rond zitten zoeken voor een oplossing, maar heb niks gevonden, vandaar deze post, misschien heb ik toch iets gemist.



Alvast bedankt!
er wordt soms door de proximus medewerkers andere software op de bbox gepusht dus eventueel afwachten op reactie van iemand van jet proximus team.



bijkomend louter ter info: zie >

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_game_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/problemen-met-de-internetaansluiting-van-uw-gameconsole.html
er wordt soms door de proximus medewerkers andere software op de bbox gepusht dus eventueel afwachten op reactie van iemand van jet proximus team.



bijkomend louter ter info: zie >

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_game_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/problemen-met-de-internetaansluiting-van-uw-gameconsole.html
Bedankt Martin, maar ik heb reeds die pagina geraadpleegd en alles geprobeerd. Het was zelfs zo dat ik de oplossing vond van het inloggen pet PPPoE. Toch bedankt!
louter nog ter bijkomende info: vind je ook niks tussen de google zoek pagina's die je eventueel iets kunnen verder helpen

> https://www.google.be/search?q=PS4++error++DNS+server+kan+niet+gebruikt+worden&ie=&oe=

Reageer