Wij hebben een decoder v5 met harde schijf. Sommige opnames kunnen op korte termijn (60 dagen beschikbaar) ingesteld worden. Echter kunnen we opnames niet via de Proximus TV app bekijken. Je kan ze wel aanklikken, maar niet afspelen. Hoe kan dat? Wat is er mis? Bedankt voor de informatie.
Bladzijde 1 / 1
hi, ondervind je dit problem met alle opnames of enkel met een deel ?
Met alle opnames.
hi
Kan je ons via privebericht je gegevens doorsturen ?
lijnnr of klantennr
Dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
Kan je ons via privebericht je gegevens doorsturen ?
lijnnr of klantennr
Dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
Kan je ons via privebericht je gegevens doorsturen ?
lijnnr of klantennr
Dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
Moeten er opnames beschikbaar zijn om dit te kunnen nakijken of maakt het niet uit?
er zijn dan best inderdaad opnames aanwezig
Privé-bericht verstuurd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.