Vraag

Wanneer aansluiting glasvezel in centrum Brussel?

  • 20 June 2018
  • 4 reacties
  • 365 Bekeken

Bij de aankoop van mijn abonnement, had men mij beloofd dat er snel glasvezel zou komen in mijn straat (centrum brussel, vlakbij de grote markt).
Dit was een doorslaggevend argument om te opteren voor jullie diensten (ergens januari).

Effectief een maand later, zijn ze in onze straat en in mijn appartementsgebouw vanalles komen doen ivm glasvezelverbinding (Nederlandse subcontractors als ik me niet vergis). De leidingen lijken er te liggen.

Intussen zijn we juni, en ik heb steeds geen glasvezelverbinding. Het internet waar ik momenteel op zit is gewoon niet werkbaar (ben zelf werkzaam in IT).
Zeer, zeer frustrerend....

Dus de vraag is: waar blijft die verbinding?

PS:
Ik heb me reeds geïnformeerd bij een van jullie diensten (het nummer 0800 33 007), maar nog minder info gekregen dan wat ik gezien heb (en eerlijk gezegd een robot is zelfs klantvriendelijker)
PPS:
Proximus heeft zelfs een buurtfeest gesponsord ter promotie van de glasvezel. Hoeveel promotie kunnen jullie maken zonder dat er effectief iets gebeurt?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag frda,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
Beste,

intussen is het al een week geleden. Het internet wordt hier gewoon ellendiger met de dag. Ik heb nog niets vernomen...
Reputatie 7
Badge +3
Beste frda,

Het is doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 34675191


Zij nemen ook zelf terug contact met u op van zodra het onderzoek is afgelopen.


Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.

Groetjes,Joël
Goedemorgen,

Als het kan helpen, in de Steenstraat (dus ook vlakbij de Grote Markt)
zou glasvezel (pas) halverwege september mogelijk worden. Informatie gekregen van Proximus.

Reageer