Skip to main content
Hallo,



Mijn internet valt geregeld uit. Het enige dat werkt, is mijn (Lenovo) laptop opnieuw opstarten. "Probleem oplossen" helpt niet, de "Wifi"-knop uit- en aanzetten helpt ook niet. Lang wachten helpt ook niet.



Ik moet in een uur tijd meerdere keren mijn laptop heropstarten. Dat is niet normaal...



Iemand een oplossing?
gebeurt dit ook met andere toestellen zoals (bv: tablet, smartphone enz...) die ook via wifi verbonden zijn met de bbox want als dit daar niet gebeurt zal iets te maken hebben met je laptop!
Dag Koen,



kan ik via deze link je klantennr of vaste lijnnr krijgen?



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Zoals Martin zei, heb je dit op andere apparaten ook?



MVG,



Wim
Ter info:

https://support.lenovo.com/be/nl/solutions/ht502846



Met een oude HP laptop Windows Vista -> 7 -> 10 gaf methode 2 een oplossing om het af en toe verbreken van de WiFi verbinding uit de wereld te helpen
ik had dit een tijd geleden ook dit probleem op mijn ene laptop HP onder windows 10 (op de andere HP laptop ook windows 10 niet) deze methoden hebbe bij mij niets verder geholpen, wonder boven wonder , zonder er zelf maar iets aan te doen is dit bij mij ineens vanzelf verdwenen, mss door de updates van windows 10 ……!
ter bijkomende info kijk toch ook eens je internet verbindingstijden eens na of er dar ook niet geregeld onderbrekingen zijn >

https://www.proximus.be/wps/myportal/myBillAndUsage/myConnectionTimes

normaal gezien als je modem blijft opstaan moet je daar per dag 24u zien staan.
Hallo,



Mijn internet valt geregeld uit. Het enige dat werkt, is mijn (Lenovo) laptop opnieuw opstarten. "Probleem oplossen" helpt niet, de "Wifi"-knop uit- en aanzetten helpt ook niet. Lang wachten helpt ook niet.



Ik moet in een uur tijd meerdere keren mijn laptop heropstarten. Dat is niet normaal...



Iemand een oplossing?


Misschien eens kijken of er geen nieuwe driver update is voor de Wifi van uw laptop.
Het is verdwenen. Ik had er een paar dagen last van, maar nu lijkt het voorbij?



Toch bedankt voor de reacties.
Zo veel te beter, je hebt net het zelfde voor als wat ik voorgehad heb, maar 't zou kunnen dat het nog even terug komt en weer verdwijnt vooraleer het volledig opgelost is, zoals het bij mij het geval was, raar maar waar ☺️

Reageer