Skip to main content
Op mijn GSM is er een reeks apps die beweren dat er geen internetverbinding is als ik via mijn thuisnetwerk via wifi probeer te connecteren. Gebruik ik 3G of het netwerk op het werk, dan is er geen enkel probleem.

Andere apps die het netwerk nodig hebben (surfen, mail, ...) werken wel zonder problemen.

Ik heb op mijn modem (Bbox3) een factory reset uitgevoerd, en ook op mijn gsm 'reset all network settings', maar het probleem blijft bestaan. Ik heb geen ideeën meer over wat ik hier zelf nog aan kan doen.



Het gaat om de apps

* EasyBanking (BNP)

* Argenta Banking

* Soundhound

* Webex

* Tunein
ik weet niet of het er iets zou kunnen mee te maken hebben maar zit je mss op de proximus fon wifi van je bbox3 ipv op wifi-2.4-xxxx !
Een goed suggestie. Ik zat wel degelijk op mijn eigen netwerk wifi-2.4-xxxx, maar ik heb het eens geprobeerd met proximus_fon, en ook daar werkt het niet. Ik ga wel eens op zoek naar een proximus_fon punt dat niet via mijn router gaat om het dan nog eens te proberen. Dat zal wel een tijdje duren.
Ja of ergens waar ze free hotspot aanbieden....

Reageer