PROXIMUS SMARTWIFI
Vandaag hebben we naar Proximus center geweest. We hebben in een pack 2 nummers Mobilus nummers voor mijn vrouw en mij. Ik kan smartwifi gebruiken maar mijn vrouw niet. Dus zijn we uitleg gaan vragen het proximus center. Ze hebben dat genoteerd in de computer en de man zei dat ze gingen bellen van zodra dat we thuis zijn. Een dame heeft gebeld en ze vroeg waarover het ging. ? Daarna eventjes wachten, ze kon haar computer niet opstarten of het duurde te lang....en ze zegt ik ga je doorverbinden naar een andere dienst.....druk 1,2,3 enz...de gebruikelijke..enerverende.... en dan een heer, die zegt dat we moeten teruggaan naar een proximus center om dat in orde te brengen.Ongelooflijk, we komen van een proximus center. Conclusie, niets opgelost. Ik heb eens zelf gekeken in mijn account , de instucties gevolgd. maar ze vragen een certificaat ??
Bladzijde 1 / 1
Ter info : probeer eens met
certificaat = geen
certificaat = geen
Dag Geert,
volg alvast zeker de volgende stappen zoals hier uitgelegd:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/pa...
MVG,
Wim
volg alvast zeker de volgende stappen zoals hier uitgelegd:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/pa...
MVG,
Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.