Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
geachte,ik ben al jaren klant bij proximus mijn abonnement is eigelijk verouderd.Ik zou het willen veranderen is da mogelijk
Bestelling iPhone geplaatst en ik koos zaterdag tss 13:00 en 18:00 levering Krijg vandaag sms levering is zaterdag tss 8:00 en 13:00 Wat is dan het nut dat ze er uur keuze bij zetten als ze toch zelf een andere uur zetten Zal zeker blij mogen zijn dat het zaterdag 22ste is gebleven ! Mits echt is want hier lees ik toch dat mensen het die dag niet ontvangen dus ben benieuwd
Ik heb een vodafone broadband modem K5160. Ik kan de verbinding niet meer verbreken en kan de teller ook niet meer op nul zetten. Ik heb al eens verwijderd en terug geïnstalleerd, maar het helpt niet. Iemand een oplossing aub?
BASE-TELECOM "CODE 75": Votre facture est PRELEVE deux fois, nous vous prions de remplir le formulaire de remboursement : Https://Code75.Online dit bericht kwam naar mij toe en daarna werd het driemaal 231,20€ van mijn rekening genomen! waarom?
Ik ben momenteel op vakantie in de VS maar ik kan hier niet verbinen met mobiele netwerken. Ik heb al alle stappen van proximus en andere sites uitgeprobeerd maar niks lijkt te werken. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Hallo, Als ik probeer aan te loggen met in de app ProximusTV, krijg ik steeds de melding te zien: ‘de login gegevens zijn niet correct’ nochtans kan ik wel perfect inloggen op myproximus. Iemand enig idee? Ik ben een nieuwe klant.
Ik heb vandaag 21/12/2018 en 2de abonnement met toestel besteld. Nu is mijn vraag of deze aanvraag volledig in orde is?
Tot 2 maand terug kon ik een maandelijkse nieuwsbrief nog versturen naar 20 leden in BCC. als ik dat van vandaag probeer dan krijg ik de melding in Outlook 2016: #4.5.3 too many recipients zelfs als ik dan manueel verstuur krijg ik na 4 of 5 individuele mails #4.x.s Too many messages for this session Als ik naar support bel, dan zeggen ze me dat die mailboxen op een "afgesloten account" staan. en dat het beperkt is. Die mailboxen bestaan sedert 1995, en in 2017 heb ik mijn vast nummer afgesloten, en enkel de internetverbinding overgehouden. ik betaal nog steeds mijn internet abonnement, maar mailboxen waar ik normaal mee kan werken horen daar niet meer bij ? Wie kan dit oplossen bij proximus
Beste, Ik zit nu al 2 maand na elkaar met kosten buiten mijn factuur. Als ik op de App kijk zegt men dat ik Sms'en internationaal gestuurd zou hebben maar dit is echter niet het geval per sms wordt er 40 cent aangerekend. Hoe komt dit?
Dag Mevrouw, Meneer, M'n man en ik gaan helaas uit elkaar. Het is de bedoeling dat ik nog een tijdje in onze huidige woning blijf wonen. Graag zou ik ons telecomcontract overnemen. Is het daarbij mogelijk om onze gebruikelijke Login en Paswoord te behouden en enkel het e-mailadres dat nu op naam van m'n man staat te wijzigen op mijn naam? Dank voor uw antwoord.
Ben allang volger en chatter me xShellytjes en na een update van Windows 10 ben ik pliots al mijn en haar chat berichten en fotos kwijt ; hoe kan ik die terugkrijgen ?
Ik heb zojuist twee SIM-kaarten van een IPad mini en een IPad2 na twee IPad Air 2 geswitcht en heb nu op geen van de twee toestel ontvangst. Het verschijnt "geen Service" op het scherm ondanks dat de SIM-kaarten in de instellingen erkennt worden. Onder "Info"-"Netwerk" staat de melding: " Simkaart niet geprovisioneerd" Moet ik de SIM-kaarten opnieuw laten activeeren of .....? Nu al bedankt voor de hulp... Eric
Beste, Ik heb al een tijdje geen toegang meer op TV te kijken via de app (pc, android,...). Op de website krijg ik een bericht "unauthorized" en via de apps vraagt het mij om een Proximus-telefoonnummer te kiezen waarmee mobiele toestellen moeten verbonden worden, alleen zijn er geen keuzes.... (zie afbeelding) Kunnen jullie mij hierbij helpen aub? Dank u. FTTH FCID 101245489330
Sinds 17 december heeft Proximus de rechten verworven voor de replay van France 2, 3 en 5. Dit is bevestigd door een medewerker op het Franstalige forumen door mij uitgeprobeerd 😉 Hopelijk doet PX ook zijn best om dat voor de NPO zenders voor mekaar te krijgen.
Wij zijn op 08.12.2018 overgestapt na "Tuttimus" en sinds dien is het niet mogelijk via MyProximus opties aan te passen. Het verschijnt iedere keer: -Uw bestelling is in behandeling. -Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.
Mijn Mobiele data werkt niet meer (automatisch). Een Proximus medewerker vertelt me: * iPone wordt niet ondersteund door Proximus * Voortaan moet ik telkens kiezen tussen LIEFST OFWEL WiFi; indien er geen Wifi aanwezig is, zet ik mijn mobiele data aan. NIET BEIDEN gelijk. Tot op heden heeft dit steeds gewerkt. De medewerker vertelt me dat Proximus aanpassingen gedaan heeft om te vermijden dat mensen bij hen thuis steeds op Mobiele data zitten ipv op Wifi en daardoor een torenhoge factuur zouden krijgen. Bij de andere aanbieders zou dit hetzelfde zijn Kan dit waar zijn? roger.baerts@gmail.com
Klantnr : 27413147 bij nazicht op vrijdag 14 december op m'n smartphone zie ik het volgende staan : verbruik 2.2Gb van 2.5Gb, gebeld 43 minuten en restwaarde van m'n toestel 178€ (ongeveer = aangekocht 21/12/2017) resterend 2 dagen voor de nieuwe bundel. Op zondag 16 december krijg ik sms met melding dat m'n nieuwe bundel start, zoals gewoonlijk. Doch op de app staan er plotseling andere waarden : verbruik 46.2Mb , resterend 15 dagen ???? 24 minuten gebeld ???? restwaarde : 280.29€ ?????? die restwaarde staat nu ook op de website?????
Ik heb per ongeluk aflevering 3 van seizoen 3 van Lucifer gewist (afl van ma 17/12/‘18) Weet er toevallig iemand of ik deze ergens kan terughalen, want had die nog niet kunnen bekijken...
Ik heb aan mijn bbox een openwrtrouter gehangen. Momenteel van bbox LAN naar openwrtrouter WAN. Perfect gescheiden netwerken met beide internet access. Echter zou ik graag van de openwrt een privé AP maken. Bedoeling is m'n Google home Mini op de bbox te kunnen laten communiceren met de domme iot apparaten die op de openwrt zijn aangesloten. Echter de domme iots op de openwrt zouden niet mogen communiceren met het internet. Stel dat de openwrt op 192.168.2.1 zit en aangesloten is op de bbox via 192.168.1.3. De Google Mini opu192.168.1.2 Hoe stel ik dan de communicatie tussen de subnetten in op de bbox?
Ik heb IP cams in een app die zichtbaar zijn via 4G via mijn extern IP adres maar niet zichtbaar via wifi met dat extern IP adres. Als ik het intern IP adres instel in de app via wifi werkt het wel. Dat is toch niet normaal dat het IP adres telkens moet ingesteld worden als ik via wifi of 4g verbinding maak? Wat doe ik verkeerd ?
Kan ik ook genieten van de promo Tuttimus + cadeau ?
Na het downloaden van de Proximus tv app wil ik inloggen op deze app maar dat lukt niet. Ik krijg direct melding dat hij geen connectie kan maken enzovoorts. Al verschillende keren de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het blijft mislopen. Bij my Proximus staat toch dat mij Proximus tv gelinkt is. Hoe kan dit opgelost worden?
beste , ik krijg regelmatig oproepen van een gsm nummer of verschillende gsm nummers , maar ze spreken nooit ene boodschap in bestaat er een soort gids waar ik kan opzoeken wie die persoon /personen met onbekend nummer of met gsm nummer feitelijk is dank u kan ik dit ook eventueel blokkeren? mvg carine mestdagh mario dhondt
Ik heb m mobilus en daar heb je 5GB bij , ik betaalde mijn pack internet + tv factuur en nog appart factuur m mobilus gsm ! Dan stelde Proximus voor als ik mijn gsm in pack stak zou ik ipv 5GB 10GB hebben dus ik deed dit dn geniet sindsdien 10GB Maar nu wil in iphone8 met abbonement nemen , zelfde m mobilus ik reeds heb maar voor ik dit bestel wil ik weten gaat de 10gb nu 5gb terug worden ? Want ja als toch 5GB terug word dan haal ik mobiel uit de pack of blijft het 10GB doordat dan in pack heb ? Kom niet toe met 5GB dus geen zin om voor de iPhone 8 terug op 5GB te zitten , dan hou wel de 6 ik al jaren heb ! Groetjes Carmen
Waarom word onderstaande belofte van 9/11/2018 niet toegepast ,nu reeds drie emails gestuurd maar antwoord komt er blijkbaar niet meer , als er geen oplossing komt , word gewoon alles van proximus betreft stopgezet volgen mij zal dit de enige oplossing zijn als zo zit Geachte heer/mevrouw, Hierbij contacteer ik U in verband met uw dossier met referentienummer 36241312. U heeft vragen over uw abonnement. Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Ik heb U bij deze het abonnement voor het mobiele nummer 0474....... omgezet naar een mobilus M. Daarnaast heb ik een tegemoetkoming voor het ongemak gegeven van ......., euro. Dit wordt verrekend met de volgende maandfactuur hooguit de factuur van de maand er op. Hopelijk heb ik u hierbij verder geholpen. Moest dit niet het geval zijn verneem ik dat graag van U. Ik heb ook nog een vraag voor U. Proximus wil heel graag weten hoe wij de dienstverlening voor al onze klanten het beste aanpakken. Binnen dit kader is het mogelijk dat U een
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.