Tot 2 maand terug kon ik een maandelijkse nieuwsbrief nog versturen naar 20 leden in BCC.
als ik dat van vandaag probeer dan krijg ik de melding in Outlook 2016:
#4.5.3 too many recipients
zelfs als ik dan manueel verstuur krijg ik na 4 of 5 individuele mails
#4.x.s Too many messages for this session
Als ik naar support bel, dan zeggen ze me dat die mailboxen op een "afgesloten account" staan. en dat het beperkt is.
Die mailboxen bestaan sedert 1995, en in 2017 heb ik mijn vast nummer afgesloten, en enkel de internetverbinding overgehouden. ik betaal nog steeds mijn internet abonnement, maar mailboxen waar ik normaal mee kan werken horen daar niet meer bij ?
Wie kan dit oplossen bij proximus
Bladzijde 1 / 1
Louter ter info:
Customers using unauthenticated clients (port 25) will be limited to a max 200 recipients/hour
Customers using authenticated clients (port 587) will be limited to a max 720 recipients/hour
Customers using authenticated clients (port 587) from abroad will be limited to a max 120 recipients/hour
Besluit: Gebruik voor je uitgaande server authenticatie d.m.v. login (email) & wachtwoord.
Customers using unauthenticated clients (port 25) will be limited to a max 200 recipients/hour
Customers using authenticated clients (port 587) will be limited to a max 720 recipients/hour
Customers using authenticated clients (port 587) from abroad will be limited to a max 120 recipients/hour
Besluit: Gebruik voor je uitgaande server authenticatie d.m.v. login (email) & wachtwoord.
Hallo Luc, kan je mij via een privé bericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer + de betrokken mailboxen of e-mailadressen doorsturen zodat ik dit voor jou kan nakijken. Groeten Thierry
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer + de betrokken mailboxen of e-mailadressen doorsturen zodat ik dit voor jou kan nakijken. Groeten Thierry
Prive bericht gestuurd, nog geen reaktie gekregen
HELP HELP HELP
Ik kan nu helemaal niet meer aan mijn email, niet via outlook, niet op mijn iPhone (mobile verbinding) niet om mijn laptop. zeg me niet dat de instellingen niet juist zijn.
Nooit een reactie gezien op het private bericht
Ik kan nu helemaal niet meer aan mijn email, niet via outlook, niet op mijn iPhone (mobile verbinding) niet om mijn laptop. zeg me niet dat de instellingen niet juist zijn.
Nooit een reactie gezien op het private bericht
Tip: schudt ze nog eens wakker door opnieuw een Privébericht te sturen (klik hier) en geef eventueel de link naar je post mee, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/ik-kan-geen-20-mails-in-bcc-meer-versturen-46198/index1.html#post619211
Kun je er ook niet aan via http://webmail.proximus.be
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/ik-kan-geen-20-mails-in-bcc-meer-versturen-46198/index1.html#post619211
Kun je er ook niet aan via http://webmail.proximus.be
Mijn collega heeft je nochtans wel een antwoord gestuurd op je privébericht op 30/11 om 15.41u. U heeft er zelf op geantwoord op 3/12 en ging ons op de hoogte houden of het lukte.
Welke melding krijg je als je nu je mail wil nakijken ?
Welke melding krijg je als je nu je mail wil nakijken ?
Inloggen via webmail geeft “unkown error” bij het inloggen.
Outlook op Mac , of mini telefoon en iPad geven mailbox niet bereikbaar
Outlook op Mac , of mini telefoon en iPad geven mailbox niet bereikbaar
Wat krijg je als je probeert in te loggen via de webmail?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.