Skip to main content
Vraag

MyProximus app klopt niet meer

  • December 17, 2018
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
Klantnr : 27413147
bij nazicht op vrijdag 14 december op m'n smartphone zie ik het volgende staan :
verbruik 2.2Gb van 2.5Gb, gebeld 43 minuten en restwaarde van m'n toestel 178€ (ongeveer = aangekocht 21/12/2017)
resterend 2 dagen voor de nieuwe bundel.
Op zondag 16 december krijg ik sms met melding dat m'n nieuwe bundel start, zoals gewoonlijk.
Doch op de app staan er plotseling andere waarden :
verbruik 46.2Mb , resterend 15 dagen ????
24 minuten gebeld ????
restwaarde : 280.29€ ??????
die restwaarde staat nu ook op de website?????
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • December 20, 2018
Zie vandaag op mijn factuur via de app dat het facturatiesysteem wijzigt vanaf de volgende rekening.
Er wordt nu steeds gewerkt met startdatum de 1ste van de maand.
Dus dit is nu in orde.
Doch enkel mijn restwaarde blijft staan op 280€ (op 16/12/2018), en moet normaal 178€ (op 15/12/2018) zijn.
Dus bijna 100€ tevéél.

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • December 20, 2018
En het wordt nog mooier, begrijp er nu niets meer van...hoe is het mogelijk..
15 december 2018 = 178€
16 december 2018 = 280€
20 december 2018 neem ik contact op met 0800 22800
de ene zegt dat het toestel van mij is in januari 2019 ??????
andere medewerker zegt 227€...?????
rarara....