Skip to main content
Vraag

Nummer 8850

  • December 22, 2018
  • 3 reacties
  • 391 Bekeken

BASE-TELECOM "CODE 75": Votre facture est PRELEVE deux fois, nous vous prions de remplir le formulaire de remboursement : Https://Code75.Online

dit bericht kwam naar mij toe en daarna werd het driemaal 231,20€ van mijn rekening genomen! waarom?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • December 22, 2018
heb je bankgegevens doorgestuurd mss ?
Het gaat om een fraude en om je bankgegevens vast te krijgen.
Dit is natuurlijk oplichterij om u door te sturen naar een nepsite om uw bankgegevens op te halen. Het is ook te zien dat het phishing is omdat het bericht spelfouten bevat.

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 22, 2018
Helaas ja:(
Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Martin
  • December 22, 2018
Mss dit al eens lezen http://forensicron.be/oplichting-internet/

Bent U slachtoffer geworden geworden van Internetoplichting?
Forensicron kan U helpen bij het samenstellen van Uw dossier, vooraleer U klacht neerlegt bij de autoriteiten. Hoe beter uw aangifte gestoffeerd is, hoe meer kans U maakt op een positieve afloop. Contacteer ons op telefoonnummer 24 96 21 864