Na het downloaden van de Proximus tv app wil ik inloggen op deze app maar dat lukt niet.
Ik krijg direct melding dat hij geen connectie kan maken enzovoorts.
Al verschillende keren de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het blijft mislopen.
Bij my Proximus staat toch dat mij Proximus tv gelinkt is.
Hoe kan dit opgelost worden?
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
Ik heb je tv account correct gekoppeld nu.
Kan je eens uittesten of je de app nu wel kan gebruiken?
groeten
Geert
Ik heb je tv account correct gekoppeld nu.
Kan je eens uittesten of je de app nu wel kan gebruiken?
groeten
Geert
Hallo
Ik heb het getest ondertussen en het werkt!
Bedankt om het probleem op te lossen Geert.
Met vriendelijke groeten
Ronny
Ik heb het getest ondertussen en het werkt!
Bedankt om het probleem op te lossen Geert.
Met vriendelijke groeten
Ronny
Graag gedaan Ronny!
Geert
Geert
Bij mij lukt dit ook niet.. vandaag zijn ze hier Proximus komen installeren maar de Proximus tv app wil ook geen connecties maken..
Jonipony kan je via onderstaande link je klantgegevens even doorgeven? Dan kijk ik dit even voor je na. Groeten Els
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Jonipony op deze klantennummer zie ik niets van vaste lijn staan . Kan u ook even u vaste lijnnummer doorgeven? Groeten Els
Jonipony, uw installatie is hier in het systeem nog niet volledig doorgelopen, dat is ook de reden dat de tv app nog niet werkt, ik ga toch moeten vragen om nog enkele dagen geduld uit te oefenen. Groeten ELs
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.