Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
WACHTEN AL VAN 26 JULI 2018. Beloven dat alles verzonden is of word maar steeds zijn het leugens! Uiteindelijk word er niets geleverd! Oorzaak niemand die het daar weet bij jullie! Alles is betaald maar toch geraakt het daar bij jullie niet buiten! Doe alstublieft die deur daar eens open zodat het buiten geraakt! Jullie uitleg op de site is wel goed!!! Lees maar het is om te lachen als een nieuwe klant moet wachten sinds 26 juli 2018. Levering: gratis, snel en flexibel Gratis levering voor alle producten die je online bestelt op de website (uitgezonderd accessoires). Gratis levering van je bestelling via de gekozen leveringsmethode (thuisbezorging, afhaalpunt of pakjesautomaat) afhankelijk van je online bestelde product. Levering mogelijk vanaf de volgende dag, afhankelijk van de beschikbare voorraad van het bestelde product.
We wonen op de gelijkvloerse verdieping, en wegens verbouwingswerken trekken we een 2 tal maanden naar het bovenste appartement in hetzelfde gebouw. Dus al onze Proximusdiensten zoals TV en internet moeten tijdelijk meeverhuizen. Nu is onze vraag hoe pakken we dit samen met jullie het best aan, zodat alles snel en vlotjes kan verlopen.
Beste, Hebben sinds gisteren proximus tv. Alles ok, behalve TV app op iPad. Ik geef mijn Proximus account en passwoord maar keert steeds terug naar login Enig idee ? Mvg, Peter.
Hallo, Sinds vandaag terug klant geworden en nu was ik de tv app terug aan het installeren maar krijg niet ingelogd, krijg telkens de melding Oeps er ging iets fout.... Kan ik via deze weg nog eens hulp krijgen? Alvast bedankt, Klantnummer : 493924
Beste, Ik kan niet inloggen op mijn proximus cloud en er gebeurt ook al enkele dagen geen synchronisatie meer... zowel via de pc (browser) als op mijn app (gsm) werkt het niet en krijg ik foutmelding 2055...
Tijdens onze verhuis bestelden we een week op voorhand onze nieuwe bundel om van internet en TV te kunnen genieten in onze nieuwe stek. Ik ben al jaren klant bij Proximus dus een bundel met met mijn gangbare telefoonabonnement, tv en onbeperkt internet leek ons ideaal. Een bestelling via de webshop volgde dan ook onmiddellijk. We kregen een mail dat de bestelling bevestigd was en dat we zouden gecontacteerd worden met de exacte datum dat de installateur zou langskomen. Na 1 week ongeduldig wachten zonder internet of TV, evenwel met een overschreden datalimiet op onze beide GSM’s en de bijhorende rekening, waren we nog steeds niet gecontacteerd wanneer de installatie zou plaatsvinden. Dus een telefoontje naar de klantendienst later kregen we te horen dat we via een Webshop bestelling slechts een ‘Dummy-klant’ waren en dat de aanvraag tot installatie nog niet was ingevoerd, een week met vertraging hielp de vriendelijke vrouw van de klantenservice ons verder. Nu zou de registratie voltooi
Kan er mij iemand helpen om mijn sms instellingen terug te zetten op mijn gsm Nokia 3 want ik kan het niet terug vinden op toestelhulp bij Proximus
Beste, Ik heb zeker 2 jaar geleden een Iphone 6s gekocht bij jullie met een abonnement. Ik ben nu aan het zien om nogmaals dit proces af te leggen maar kan ik dit doen met mijn huide abonnements type en nummer? Alvast dank voor jullie reactie. Gr, Kawtar
Derden hebben een BTW nummer toegevoegd aan mijn klantennummer. Terwijl dit nummer niet op mijn naam geregistreerd staat; Het adres behorende bij dit BTW nummer is ook niet mijn huidige officieel adres. Echter door het BTW nummer kan of wil Proximus dit niet wijzigen. Op dit moment wordt er dus frauduleus misbruik van mijn rekeningen gebruikt en ben ik en Proximus mede aansprakelijk. Dit omdat ik al meerdere pogingen heb ondernomen om het recht te zetten. Kunt u mij aangeven welke acties ik moet doen om van het nummer af te komen?
hallo, ik krijg geen internet op mijn Fritzbox 3490, welke DNS servers moet ik opgegeven ?
Hallo Via de proximus tv app op de tablet is het onmogelijk om live tv of opnames te bekijken. Hier komen steeds drie bolletjes op die blijven knipperen. Dan maar proximus tv via de laptop. Ook dit werkt niet om opnames te bekijken, in de browsers Google Chrome en Mozilla Firefox komt de melding dat het enkel via Internet Explorer mogelijk is. Dit dan maar geïnstalleerd. Op het startscherm bij Internet Explorer staat echter "je kan opnieuw tv bekijken via Google Chrome, Mozilla Firefox en Edge". Wanneer ik dan eindelijk aan mijn opnames kan, zijn enkel de meest recentste mogelijk om te bekijken. Bij een serie waarvan meerdere afleveringen zijn opgenomen is het zeer ambetant dat enkel de meest recente kan gezien worden. Hoe kan ik toch alle afleveringen bekijken zonder voor de televisie te gaan zitten? Kan er een compensatie volgen voor deze slechte service?
De tv-gids van NPO1 is vandaag en komende dagen verkeerd. Hij is identiek aan die van NPO2, dus opnames op NPO1 onmogelijk.
Ik probeer via MyProximus 150GB bij te nemen. is altijd gelukt maar sinds gisteren lukt dit totaal niet. is er een manier dat jullie dit manueel kunnen doen?
Op 26 juli online twee aanvragen gedaan om nieuwe klant te worden. De tweede aanvraag was na een paar dagen in orde. De eerste aanvraag nog steeds niet in orde! Eerst problemen bij Proximus die het abonnement niet in orde kreeg door een dienst Collection van Proximus. Uiteindelijk toch aan een klantnummer geraakt na meer dan een week en de bestelling van het abonnement en GSM kon verder gezet worden. Betaling uitgevoerd van het GSM toestel en er werd beloofd dat deze op 9 augustus geleverd zou worden samen met een nieuwe simkaart. Bestelling gevolgd op My Proximus en daar bleef steeds bij bestellingen staan dat "bestelling wordt voorbereid". Terug na enkel dagen contact opgenomen met Proximus en daar werd steeds bevestigd alsook via Messenger dat bestelling geleverd ging worden op 9 augustus. Zelfs een brief gekregen bevestiging van aanvraag waar als ook de lever datum op staat 9 augustus. Dus niks geleverd vandaag en net terug contact opgenomen met Proximus. Krijg nu als antwoord dat
Ik heb Bizz Club punten ingeruild voor 2GB data op één van mijn toestellen. Ik zie dit echter niet terugkomen in de MyProximus-app. Is dit normaal ? Ik zie nu immers dat de limiet met 250MB overschreden is, goed voor een extra kost van +/- 20€..., terwijl in de BizzClub-bestelling staat dat deze geactiveerd is...
Net overgestapt van telenet naar Proximus TV. Gebruik een Fritz!box 7490 ipv BBox3. Decoder is verbonden via een Devolo powerline adapter. Wanneer ik nu probeer om Netflix te activeren krijg ik steeds de melding dat de modem niet bereikbaar is? Iemand dit al meegemaakt en vooral is dit op te lossen? Alvast bedankt.
Beste, vanmorgen zou mijn gsm met abonnement worden geleverd. Doordat mijn abonnement mee op de naam staat van mijn vader mocht ik deze niet aannemen, hoewel ik foto's had van mijn vader zijn ID kaart. Hij zit voor een week in het buitenland dus kan het zelf ook niet aannemen. De koerier zei dat hij morgen ging terugkomen, tegen dan zou ik wel een volmacht moeten hebben maar de koerier wou geen genoegen nemen met foto's van de ID kaart dus wilde ik naar de koerierdienst bellen. Deze nummer bestaat niet meer, hoe moet ik nu verder? Ik wil niet elke dag wachten op de koerier om dan elke keer te worden afgewezen omdat er iets niet klopt. Is het eventueel mogelijk het via een ander koerierbedrijf te verzenden of dat ik het zelf kan komen halen in een Proximuswinkel? Na een aantal reacties op het forum te hebben gelezen over het koerierbedrijf, heb ik er geen vertrouwen in en zou ik dit graag op een andere manier willen afhandelen. Alvast bedankt
Ik heb geen 4G in het buitenland. Zit momenteel in Tsjechië en heb dit wel nodig. Heb de stappen op de website reeds doorlopen (wijzigen instellen en opnieuw opstarten). Graag zo snel mogelijk een oplossing.
Ik heb 100gig opslag op mijn cloud,en via de pc thuis kan ik alles perfect beheren via myproximus,maar sinds kort probeer ik ook mijn gegevens te raaplegen via de cloudapp! Dat lukt dus helemaal niet,als ik wil inloggen krijg ik de melding "verkeerde login of password"!!!! Dit is wel heel raar want ik gebruik dezelde login gegevens van myproximus! Ik heb al een paar keer de app opnieuw geinstalleerd maar niets helpt altijd dezelde melding! Wat loopt er verkeerd want ik zou de gegevens moeten kunnen raadplegen op mijn werk! Giovanni Claus
de programmering op proximus TV voor de zender FRANCE 2 stemt niet overeen met de programma's die in werkelijkheid worden uitgezonden. Zo kun je ook de gewenste programma's niet selecteren voor opname.
Titel zegt alles: op dit ogenblik toont de programmagids voor zenders één en canvas (zowel HD als SD) de gids van de zender Ketnet. Als gevolg hiervan kan er niet opgenomen worden, en worden de geplande opnames voor één en canvas (voorlopig) niet opgenomen. Hopelijk verschijnen ze nog in de opnamelijst van zodra dit probleem wordt opgelost.
Met mijn Iphone 5S en Proximus Mobilus S, heb ik geen verbinding met het 4G netwerk van Proximus, of elke andere in binnen en buitenland. Terwijl dit voorheen mijn bedrijfstelefoon was met Nederlands Vodafone SIM en daarmee had ik wel 4G ontvangst. Dus aan de telefoon en instellingen ligt het niet. Hoe kan ik wel 4G krijgen?
De studio 100 app moet steeds opnieuw ingelogd worden en downloaden gaat niet want kan ze niet kijken. Hopende op een oplossing
ik heb een bepaalde nummer waar ik sinds enkele dagen geen sms kan versturen, ging eerder wel! Krijg altijd bericht "verzenden mislukt"? Graag een oplossing aub. Mvg
Sinds vanmiddag geen internet meer... Modem al op en af gezet, gereset...niks. De blauwe lampjes gaan aan van mijn bbox3 : het 1ste, 2de, 5de en 7de slaan aan gedurende enkele seconden en dan slaat alles op rood ! Hupla en terug van voor af aan : 1,2,5 , 7 en..rood ! Pfff.. kan iemand een radeloze moeder met weinig kennis ter zake helpen aub ? Mijn zoon kan niks opzoeken voor zijn herexamen..
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.