De studio 100 app moet steeds opnieuw ingelogd worden en downloaden gaat niet want kan ze niet kijken.
Hopende op een oplossing
Bladzijde 1 / 1
Gregory, krijg je een bepaalde foutmelding? Grtjs, Charlotte.
Nee krijg geen fouten maar ik kan gedownloade filmpjes niet kijken en duurt heel lang om te downloaden
Hallo Gregory, Kan je me je lijnnummer of klantennummer doorgeven zodat we het kunnen nakijken ? Op welk toestel probeer je de filmpjes te downloaden ? Groeten, Hadewych
TUI: stuur deze best door via een Privébericht (klik hier)
089.....
TIP: op een openbaar forum is het altijd veiliger van geen privé gegevens door te geven maar dit te doen via een TUI: stuur deze best door via een Privébericht (klik hier)
We laten dit voor je nakijken, Gregory. Verwijder best wel even je telefoonnummer, zoals al aangegeven door Martin.
Ik kan mijn nummer niet wissen
Ik geef het even voor je door, Gregory.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.