Skip to main content
Vraag

Studio 100 app

  • August 14, 2018
  • 9 reacties
  • 181 Bekeken

De studio 100 app moet steeds opnieuw ingelogd worden en downloaden gaat niet want kan ze niet kijken.
Hopende op een oplossing
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 14, 2018
Gregory, krijg je een bepaalde foutmelding? Grtjs, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 14, 2018
Nee krijg geen fouten maar ik kan gedownloade filmpjes niet kijken en duurt heel lang om te downloaden

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • August 14, 2018
Hallo Gregory, Kan je me je lijnnummer of klantennummer doorgeven zodat we het kunnen nakijken ? Op welk toestel probeer je de filmpjes te downloaden ? Groeten, Hadewych

Martin
  • August 14, 2018
TUI: stuur deze best door via een Privébericht (klik hier)

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 15, 2018
089.....

Martin
  • August 15, 2018
TIP: op een openbaar forum is het altijd veiliger van geen privé gegevens door te geven maar dit te doen via een TUI: stuur deze best door via een Privébericht (klik hier)

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • August 16, 2018
We laten dit voor je nakijken, Gregory. Verwijder best wel even je telefoonnummer, zoals al aangegeven door Martin.

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 16, 2018
Ik kan mijn nummer niet wissen

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • August 16, 2018
Ik geef het even voor je door, Gregory.