Skip to main content
Antwoord

Tv-gids NPO1

  • August 15, 2018
  • 12 reacties
  • 249 Bekeken

De tv-gids van NPO1 is vandaag en komende dagen verkeerd. Hij is identiek aan die van NPO2, dus opnames op NPO1 onmogelijk.

Beste antwoord door LinosD

We hebben intussen inderdaad feedback gekregen dat het probleem voor iedereen zou moeten zijn opgelost (desnoods nog eens de decoder herstarten, maar normaal gezien niet nodig). Als er toch nog ergens iets niet helemaal juist staat, lezen we het graag!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Martin
  • August 15, 2018
blijkbaar nogal wat problemen de laatste dagen met de tv gids was gisteren ook zo met EEN en Canvas....

  • August 15, 2018
En die van BBC First en Entertainment slaan ook nergens op (die van BBC First heeft de programmatie van ZES en die van Entertainment ????) en ook nog een paar andere. Het mag dan wel een feestdag zijn en niemand van Proximus zal hier reageren vandaag, maar 'achter de schermen' zal toch wel iemand werken hopelijk. Gisteren Eén en Canvas, vandaag dit. Goe bezig.

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • August 15, 2018
ZDF = NPO2
RAI 1, 2 en 3 zijn ook NPO.

Martin
  • August 15, 2018
'k vraag mij ook af of er iemand daar bij hun Tv-gids leveranciers werkt op een feestdag?

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • August 15, 2018
NPO 1 = NPO 2, TV gids van NPO 3 is normaal.

Martin
  • August 15, 2018
nog niet geprobeerd, maar moet je de decoder niet even heropstarten om beide (Decoder tv-gids en ProximusTV.be gids) op elkaar te laten synchroniseren

  • Auteur
  • Rising star
  • August 15, 2018
Ik heb dat gedaan Martin, maar dacht al dat dat niet ging helpen, de gids is op mijn 2 decoders en op de TV app verkeerd. Hopelijk brengen ze het morgen in orde.

Martin
  • August 15, 2018
ja inderdaad, heb het ook net geprobeerd, dit werkt alleen maar als de gids bv op je decoder soms niet bij tijd geüpdatet werd..... 't zal inderdaad voor morgen zijn....

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • August 16, 2018
Doet dit zich intussen nog voor, Alexander?

  • Auteur
  • Rising star
  • August 16, 2018
Het was deze morgen opgelost voor NPO1 weer de juiste TV-gids

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • August 16, 2018
We hebben intussen inderdaad feedback gekregen dat het probleem voor iedereen zou moeten zijn opgelost (desnoods nog eens de decoder herstarten, maar normaal gezien niet nodig). Als er toch nog ergens iets niet helemaal juist staat, lezen we het graag!

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • August 16, 2018
Doet dit zich intussen nog voor, Alexander?

Alles nu in orde.