Problemen om klant te worden en de bestelde goederen thuis geleverd te krijgen!

  • 16 August 2018
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

  • Apprentice
  • 9 reacties
WACHTEN AL VAN 26 JULI 2018.

Beloven dat alles verzonden is of word maar steeds zijn het leugens!
Uiteindelijk word er niets geleverd!
Oorzaak niemand die het daar weet bij jullie!
Alles is betaald maar toch geraakt het daar bij jullie niet buiten!
Doe alstublieft die deur daar eens open zodat het buiten geraakt!
Jullie uitleg op de site is wel goed!!!
Lees maar het is om te lachen als een nieuwe klant moet wachten sinds 26 juli 2018.

Levering: gratis, snel en flexibel
Gratis levering voor alle producten die je online bestelt op de website (uitgezonderd accessoires).
Gratis levering van je bestelling via de gekozen leveringsmethode (thuisbezorging, afhaalpunt of pakjesautomaat) afhankelijk van je online bestelde product.
Levering mogelijk vanaf de volgende dag, afhankelijk van de beschikbare voorraad van het bestelde product.

2 reacties

Hier helaas helemaal hetzelfde verhaal.

- Zogezegd verzonden bij hun, maar bij de post weten ze van niks
- Vertraging bij de post en we moeten maar wat geduld hebben. Het is uiteraard niet hun fout. Stel je voor.
- Dan vinden ze zogezegd geen bestelling meer terug. Heel vreemd gezien het bovenstaande.
- Dan gaan ze wederom een nieuw dossiertje aanmaken of wat ze daar ook doen ( niet veel heb ik de indruk)

Bottom line: Het kan mij écht niet schelen hoeveel dossiertjes jullie nog gaan opmaken. Er is een probleem. Het probleem doet zich voor bij meerdere mensen. Het probleem sleept al WEKEN aan zonder dat er daar ook maar iemand degelijk gehoor aan geeft. Lucht hebben jullie in tussentijd al genoeg verkocht. MAAK HIER NU AUB EENS EEN PRIORITEIT VAN ZODAT DIT IN ORDE KOMT VOOR ALLE PARTIJEN!!!!!!! Indien dit niet binnen redelijke termijn opgelost is zullen wij ons dan ook genoodzaakt zien om verdere stappen te ondernemen.
Ik stuur een kort inhoud door naar collega's van de media. Eens zien of ze ermee niks kunnen doen om het in de media te krijgen! Want als ik al de klachten lees over Proximus!!!
Telenet gaat tevreden zijn :-)

Klanten word van de kast naar de muur gestuurd.
Klanten worden valse beloftes gedaan!
Klanten worden bedrogen en belogen.
Proximus de operator!!! Maar blijkbaar weet niemand goed hoe men een klacht van een klant moet behandelen!
Om zich eraf te wimpelen beloven ze iets maar komen het dan niet na.
Bij de ombudsdienst komen de klachten binnen over Proximus!
Weken zoeken ze naar een oplossing?
Weken lang zoeken ze naar het probleem?
Maar niemand die de juiste oplossing bied voor het probleem!
Nieuw klant worden bij Proximus! Een lijdensweg....

Reageer