Ik heb Bizz Club punten ingeruild voor 2GB data op één van mijn toestellen.
Ik zie dit echter niet terugkomen in de MyProximus-app. Is dit normaal ?
Ik zie nu immers dat de limiet met 250MB overschreden is, goed voor een extra kost van +/- 20€..., terwijl in de BizzClub-bestelling staat dat deze geactiveerd is...
Bladzijde 1 / 1
Hallo Kristof, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.