Ik heb geen 4G in het buitenland. Zit momenteel in Tsjechië en heb dit wel nodig. Heb de stappen op de website reeds doorlopen (wijzigen instellen en opnieuw opstarten).
Graag zo snel mogelijk een oplossing.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: 4G dekking O2
https://www.o2.cz/osobni/en/199436-mapa_pokryti_a_prodejen/
Cfr GSMA is er een roaming overeenkomst tussen O2 en Proximus
https://www.gsma.com/aboutus/gsm-technology/roaming
Indien uw instellingen ok zijn en u kunt bellen/surfen via bv. 3G houdt dit in dat er - al dan niet tijdelijk - een eventuele beperking is voor (het aantal gelijktijdige) mobile roamers (= bv. prioriteit voor eigen klanten, ….)
https://www.o2.cz/osobni/en/199436-mapa_pokryti_a_prodejen/
Cfr GSMA is er een roaming overeenkomst tussen O2 en Proximus
https://www.gsma.com/aboutus/gsm-technology/roaming
Indien uw instellingen ok zijn en u kunt bellen/surfen via bv. 3G houdt dit in dat er - al dan niet tijdelijk - een eventuele beperking is voor (het aantal gelijktijdige) mobile roamers (= bv. prioriteit voor eigen klanten, ….)
Graag zo snel mogelijk een oplossing.
Als 4G goed werkt in het binnenland en je ook problemen in ander landen hebt, dan zou het kunnen dat roaming niet actief staat voor je simkaart of dat roaming uit staat op je gsm/smartphone
Hallo Laeticia, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.