Ik probeer via MyProximus 150GB bij te nemen. is altijd gelukt maar sinds gisteren lukt dit totaal niet.
is er een manier dat jullie dit manueel kunnen doen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
er is een IT probleem aan de hand met je profiel, ik probeer het zo snel mogelijk op te lossen en houd je verder op de hoogte.
MVG, Wim
er is een IT probleem aan de hand met je profiel, ik probeer het zo snel mogelijk op te lossen en houd je verder op de hoogte.
MVG, Wim
Hallo,
kan je eens controleren of nu alles in orde is?
MVG,
Wim
kan je eens controleren of nu alles in orde is?
MVG,
Wim
er is 2 dagen geleden 150GB bijgevoegd waar ik momenteel bijna over ben.
het probleem met het aanvragen via MyProximus lukt nog steeds niet.
kan er 150 Gb bijgevoegd worden?
het probleem met het aanvragen via MyProximus lukt nog steeds niet.
kan er 150 Gb bijgevoegd worden?
Je hebt zonet geprobeerd dit zelf toe te voegen via je myproximus?
ja maar krijg nog steeds de melding dat ik hiervoor moet contact opnemen met de klantendienst
Ok ik laat het verder bekijken.
Zou er 150GB bijgevoegd kunnen worden?
kan dit nog steeds niet aanpassen
kan dit nog steeds niet aanpassen
Is gebeurd.
dit staat nog niet onder mijn volume.
ik wil je alvast bedanken voor de snelle hulp en vriendelijkheid ! 😉
Beste.nog steeds geen 150GB meer volume. kan dit erbij gezet worden?
ook kan ik nog steeds dit zelf niet aanpassen via MyProximus
Je probleem is nog in behandeling, maar normaal heb je nog voldoende volume staan (ook al kan je dit vermoedelijk zelf niet zien). Mocht je toch op smallband komen te staan laat het ons dan weten. MVG, Wim
Beste, het probleem is nog steeds niet opgelost. ondertussen zit ik terug over mijn limiet en kan dit nog steeds nog niet zelf bij bestellen.
We porren de bevoegde dienst opnieuw aan met de vraag hier naar te willen kijken, DerbNor!
Bedankt! is het mogelijk om 1 extra pack volume bij te voegen? aangezien ik dit niet zelf kan?
Zou in orde moeten zijn DerbNor (eventueel de modem nog eens herstarten).
in orde! bedankt!
Graag gedaan!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.