Skip to main content
Antwoord

150GB extra volume

  • July 17, 2018
  • 17 reacties
  • 277 Bekeken

Ik probeer via MyProximus 150GB bij te nemen. is altijd gelukt maar sinds gisteren lukt dit totaal niet.

is er een manier dat jullie dit manueel kunnen doen?

Beste antwoord door LinosD

Zou in orde moeten zijn DerbNor (eventueel de modem nog eens herstarten).
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

17 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 17, 2018
Hallo,

er is een IT probleem aan de hand met je profiel, ik probeer het zo snel mogelijk op te lossen en houd je verder op de hoogte.

MVG, Wim

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 20, 2018
Hallo,

kan je eens controleren of nu alles in orde is?

MVG,

Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 20, 2018
er is 2 dagen geleden 150GB bijgevoegd waar ik momenteel bijna over ben.

het probleem met het aanvragen via MyProximus lukt nog steeds niet.

kan er 150 Gb bijgevoegd worden?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 20, 2018
Je hebt zonet geprobeerd dit zelf toe te voegen via je myproximus?

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 20, 2018
ja maar krijg nog steeds de melding dat ik hiervoor moet contact opnemen met de klantendienst

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 20, 2018
Ok ik laat het verder bekijken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 20, 2018
Zou er 150GB bijgevoegd kunnen worden?

kan dit nog steeds niet aanpassen

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 20, 2018
Is gebeurd.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 20, 2018
Is gebeurd.

dit staat nog niet onder mijn volume.

ik wil je alvast bedanken voor de snelle hulp en vriendelijkheid ! 😉

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 24, 2018
Is gebeurd.

Beste.nog steeds geen 150GB meer volume. kan dit erbij gezet worden?

ook kan ik nog steeds dit zelf niet aanpassen via MyProximus

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 24, 2018
Je probleem is nog in behandeling, maar normaal heb je nog voldoende volume staan (ook al kan je dit vermoedelijk zelf niet zien). Mocht je toch op smallband komen te staan laat het ons dan weten. MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 15, 2018
Beste, het probleem is nog steeds niet opgelost. ondertussen zit ik terug over mijn limiet en kan dit nog steeds nog niet zelf bij bestellen.

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • August 16, 2018
We porren de bevoegde dienst opnieuw aan met de vraag hier naar te willen kijken, DerbNor!

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 16, 2018
We porren de bevoegde dienst opnieuw aan met de vraag hier naar te willen kijken, DerbNor!

Bedankt! is het mogelijk om 1 extra pack volume bij te voegen? aangezien ik dit niet zelf kan?

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • August 16, 2018
Zou in orde moeten zijn DerbNor (eventueel de modem nog eens herstarten).

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 16, 2018
Zou in orde moeten zijn DerbNor (eventueel de modem nog eens herstarten).

in orde! bedankt!

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • August 16, 2018
Graag gedaan!