Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ik zie in mijn huidig verbruik een bedrag van 5,22 euro voor een internationaal gesprek. Ik kan me niet herinneren internationaal gebeld te hebben. Zou niet weten met wie. Graag detail hiervan Mijn klanten nummer 616069098
Beste, We zijn sinds kort klant en bij het inloggen op de TV app krijgen we volgende melding: 'Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account". Terwijl Proximus TV wel actief is op MyProximus. Kan iemand ons verder helpen? Alvast bedankt!
Op 15/06/2018 heb ik voor eerst een klacht aangevraagd omdat het factuur niet juist was. Nu 3 maanden later is het Proximus gelukt om tot 2 MAAL toe de creditnota op een voor mij ONBEKEND rekeningnummer te storten. Ondanks dat ik al JAREN het juiste rekeningnummer gebruik om te BETALEN. De persoon die het ONBEKEND rekeningnummer bezit zal zich gelukkig prijzen, hij heeft tot 2 maal toe meer dan 100eur gestort gekregen. Ben echter benieuwd wanneer het bedrag op het juiste rekeningnummer zal gestort worden. Ondanks inzet van een Proximus medewerker die meer dan zijn best doet is het Proximus niet in gelukt om het bedrag naar het JUISTE rekeningnummer te storten.
Beste Proximus Ik wacht nu al 2 maanden op een reactie van mijn klacht. Als"beloning" na 19 jaar trouwe klant heb ik het aangedurfd om nog voor zeker 2 jaar klant te blijven door een gsm toestel aan te kopen met abonnement en als straf ben ik 19 jaar kwijt en krijg ik een nieuw klantennummer zonder mijn bestaande voordelen en ook nog eens een kortere betalingstermijn en -voorwaarden . DIT KAN TOCH NIET??? Of zijn loyaliteit en klantentrouw begrippen die Proximus liever kwijt dan rijk is??? Hopelijk komt er snel een reactie want ik ben na 19 jaar tevreden klant naar een ontevreden gestrafte klant van 3 maand gegaan, wat ik ten zeerste betreur. Graag en vol ongeduld, hopende dat dit ooit terug goed komt, wacht ik op jullie tegenbericht. Alvast bedankt
Hallo, Ik ben sinds gisteren klant geworden met een Familus Pack, echter kan ik mijn producten niet toevoegen in mijn "MyProximus" account. ("Oeps! Er deed zich een technisch probleem voor"). Ik heb wel beheerdersrechten voor zover ik kan zien. Ook staat er bij "Mijn klantgegevens" geen installatie adres of Easyswitch ID. Hierdoor kan ik bijv. ook de Proximus TV applicatie op mijn telefoon niet gebruiken (er zijn nog geen diensten gelinkt). Kan dit eens nagekeken worden aub ? Alvast bedankt!
Morgen, ik probeer een aflevering verder te zien dat opgenomen is. Gisteren nog een stuk van gezien. En nu krijg ik altijd zwart scherm, en soms na een foutmelding, serverfout ( deze media is niet beschikbaar ) En die gisteren opgenomen zijn, na een hele tijd zwart scherm, die lukken dan wel. Server problemen denk ik! Groetjes Marcel
Beste, Ik ben een inwoner van Leuven, momenteel geen Proximus klant, maar zeer geïnteresseerd in Fiber internet. Ik begrijp dat Fiber momenteel nog niet beschikbaar is hier? Is dat correct? Wanneer zou Fiber beschikbaar worden in Leuven, en hoe kan ik daarvan op de hoogte gehouden worden? Alvast bedankt voor uw antwoord, MVG Simon
Beste, ik heb 5500 punten ingerluid voor 2 cinema tiquets , kreeg per email te weten dat de tiquets geanuleerd waren wegens technisch defect en dat m,n punten binnen de 48uur teruggestort zouden worden, we zijn een paar dagen verder en ik heb nog altijd m,n punten niet terug.Aub even nakijken? Groeten Nicolas Lidnummer 240000241688146
Ik wil mijn start abbo veranderen naar maxi, maar na het checken van myproximus en dit forum blijkt dit dus niet mogelijk te zijn. Het lijkt onozel, maar ik heb dus een absolute HEKEL aan bellen, waarom kan je niet online met een paar klikken je abbo veranderen ? Veel moet er niet gebeuren, enigste dat moet aangepast worden is de snelheid.
Prachtig om te zien.. Proximus is alles behalve marktleider in België maar ze staan ook totaal niet te springen op nieuwe klanten. In de afgelopen 2 weken 3 keer een poging gedaan om klant te worden.. Zonder enig gehoor! Is dit jullie manier van werken?
Ik heb een Pack Internet Maxi+TV+Telelfonie incl 2x mobiel. Werkte altijd goed maar vorige donderdag 9 aug terwijl ik op reis ben in het buitenland verlies ik toegang tot mobiele data. Aanvankelijk denk ik aan een probleem met roaming. De settings blijken echter correct te staan. Sinds gisteren ben ik terug thuis maar ook hier lukt het nog steeds niet mobiele data terug te gebruiken. Als ik in My proximus ga kijken vind ik helemaal niet over Mobile internet. Weet iemand iets wat hier aan de hand is ?
Heb een lijn met het hoogste profiel dat momenteel er is heb uitgerekend dat ik zonder probleem 4 decoders kan aansluiten maar als ik er een 4de aansluit krijg ik melding dat het maximum bereikt is kan dit worden opgetrokken naar 4 decoders ?
na een probleem met een V4 decoder heb ik een V6 decoder ontvangen zonder afstandsbediening. Nu heb ik het vermoeden dat deze wel niet 100% compatibel zijn. Kan iemand dit bevestigen en mij zeggen hoe ik aan een V6 afstandsbediening kan geraken ? Moet ik hiervoor een support ticket openen ? Groeten
Wij hebben 2 woningen. Ik heb een modem staan op adres x, kan ik internet op adres y van diezelfde modem gebruiken of kan het niet anders dan een tweede modem te plaatsen? Deze vraag om dubbele kosten te vermijden.
Wat kost de V4 met harde schijf is dat 8 € of 10 €
0478348516 Elke keer als ik op vakantie ga in het buitenland kan ik mijn gsm niet gebruiken: noch telefoneren, noch gesprekken (zowel versturen als ontvangen). Op het scherm verschijnt 'enkel noodoproepen'. Ik contacteerde reeds 2 keer de proximuswinkel in Knokke en die adviseerden me jullie diensten te bellen, wat ik deed! Daar beweerde men me reeds 2 keer dat alles nu geregeld is!!! Wat niet het geval is. Graag wil ik nu eindelijk een oplossing, want het is frustrerend. Mijn broer is overleden tijdens mijn week afwezigheid en ... dat vernam ik pas bij mijn thuiskomst. .
Ik krijg mijn onedrive for business niet geactiveerd. Door een typo was de aanvraagcode naar een verkeerd mailadres gestuurd. Ik krijg bijgevoegd bericht in my proximus te zien. Er mag een nieuwe login code gestuurd worden naar stijn@philios.be of naar philios@philios.be
Hallo, op mijn Mac had ik problemen met de mail, heb de instellingen moeten vernieuwen. Nu komen de mails binnen maar gaan ze niet buiten. Melding: "Bericht kan niet worden verstuurd via de server relax.proximus.be. Het afzendersadres ...@skynet.be is geweigerd door de server relax.proximus.be" Ik meende nochtans alle instellingen juist te hebben ingesteld. Ergens een kleine detailfout?
Goeie avond Door dat ik bezig ben met verbouwingen verstuur ik heel wat e-mails met bijlagen. Nu is mijn probleem dat ik bij het selecteren van vier foto's al de melding krijg dat de server deze niet kan versturen. Bestaat er een mogelijkheid om grotere hoeveelheid data te versturen? Dit dan wel via mijn email en niet met één of andere tool waar ik eerst alles moet uploaden. Alvast bedankt. Groeten Peter
In de tv-gids is de programmatie van Spike (op het kanaal van Nickelodeon NL na 21 uur) vanaf zaterdag 22 september niet ingeladen en staat er gewoon "Spike" van 21 uur tem 5 uur. Kan dit doorgegeven worden zodat de programma's van Spike terug zichtbaar worden in de tv-gids? Alvast bedankt. Mvg
Beste, Ik heb net een abonnement Minimus afgesloten waar ook Netflix in zit. Ik heb echter nog geen tv-toestel; kan ik toch al mijn Netflix-account activeren via mijn abonnement?
Wij zijn sinds kort klant en slagen er maar niet in op de TV app in te loggen. Zoals anderen krijgen we de melding: 'Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account". Terwijl Proximus TV wel actief is op MyProximus. Hartelijk dank voor hulp of tips om dit op te lossen (hebben al de app verwijderd en terug gestart maar dat helpt niet).
Ik heb gemerkt dat de gearchiveerde facturen verdwenen zijn in MyProximus. En dit zonder verwittiging. Is dit bij iedereen zo? Is volgens mij vanaf dat mijn data voor smart 15 is aangepast naar 1,5 GB ipv de 500 MB extra die ik door mijn pack bij kreeg bij de 1GB. mvg
Ik krijg steeds de mail wat mijn dochter moet betalen ! Hoe ze het aan mijn mailadres hebben gekoppeld weet ik ook niet ??? Meerdere keren al voor gebeld ! Nog steeds niet opgelost !!!! Wanneer wordt dit eigenlijk opgelost ????
Ik kan mijn opties niet wijzigen wegens bestelling in behandeling, maar ik zou niet weten welke... graag oplossen aubl
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.