Ik heb een Pack Internet Maxi+TV+Telelfonie incl 2x mobiel. Werkte altijd goed maar vorige donderdag 9 aug terwijl ik op reis ben in het buitenland verlies ik toegang tot mobiele data. Aanvankelijk denk ik aan een probleem met roaming. De settings blijken echter correct te staan. Sinds gisteren ben ik terug thuis maar ook hier lukt het nog steeds niet mobiele data terug te gebruiken.
Als ik in My proximus ga kijken vind ik helemaal niet over Mobile internet. Weet iemand iets wat hier aan de hand is ?
Bladzijde 1 / 1
Voor technische support kunt u ook vandaag zondag naar 0800 22800 bellen; op dit publieke forum zult u vandaag geen antwoord krijgen van Proximus-medewerkers
In My Proximus kan ik in Mijn Producten mijn type abo zien (zonder aanduiding aldaar evenwel van aantal beschikbare GB) en kan ik in Mijn Verbruik de verbruikte en beschikbare GB zien
Er zijn op dit forum evenwel regelmatig "klachten/bemerkingen" over de beschikbaarheid van de info (bv. oops …. gelieve later nog eens te proberen)
P.S.
Staan uw instellingen juist (bv. apn: internet.proximus.be)?
Bv. https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html#/device/samsung/galaxy-s9
In My Proximus kan ik in Mijn Producten mijn type abo zien (zonder aanduiding aldaar evenwel van aantal beschikbare GB) en kan ik in Mijn Verbruik de verbruikte en beschikbare GB zien
Er zijn op dit forum evenwel regelmatig "klachten/bemerkingen" over de beschikbaarheid van de info (bv. oops …. gelieve later nog eens te proberen)
P.S.
Staan uw instellingen juist (bv. apn: internet.proximus.be)?
Bv. https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html#/device/samsung/galaxy-s9
Ter bijkomen de info: instellingen voor verschillende toestellen vind je op prox site klik hier
Hallo Gs, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer even doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Hallo,
Wij hebben een gelijkaardig probleem.
Ook bij ons is mobiel internet uit de producten en als optie van de factuur verdwenen.
De simkaart in mijn ipad is niet meer actief.
Werd deze gratis optie stilzwijgend uit de Pack Internet Maxi+TV+Telelfonie gehaald?
Wij hebben een gelijkaardig probleem.
Ook bij ons is mobiel internet uit de producten en als optie van de factuur verdwenen.
De simkaart in mijn ipad is niet meer actief.
Werd deze gratis optie stilzwijgend uit de Pack Internet Maxi+TV+Telelfonie gehaald?
Inderdaad de simkaart 0471..... van mijn pa geeft ook "no service" aan …..
nochtans staat de volume teller nog in http://Myproximus.be precies of alles nog ok is
zie gelijkaardig onderwerp hier
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/2gb-mobiele-data-in-maxi-pack-45676#post615040
nochtans staat de volume teller nog in http://Myproximus.be precies of alles nog ok is
zie gelijkaardig onderwerp hier
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/2gb-mobiele-data-in-maxi-pack-45676#post615040
Hier hetzelfde probleem: data-only SIM werkt niet meer en alle referenties daar naar zijn verdwenen van de MyProximus pagina's. Best vervelend want wordt veel gebruikt. Zolang ik niet verander naar aan "modern" pack lijkt het mij dat ik daar toch recht op blijf hebben.
Mijn pa heeft verschillende keren gebeld en ze komen met verschillende versies af (ook tegenstrijdige versies) waarom dit geschrapt wordt.
Heb je ook een gsm abo in dit pack want dan zijn er die beweren dat je dit gratis mobiel volume bij krijgt bij je gsm abo volume, maar als je geen abo hebt in je pack zoals mijn pa krijg je er niks voor in de plaats.
Er komt ook geen duidelijke uitleg hier op het forum van Proximus waarom dit geschrapt wordt of wat er eventueel in de plaats komt.
Heb je ook een gsm abo in dit pack want dan zijn er die beweren dat je dit gratis mobiel volume bij krijgt bij je gsm abo volume, maar als je geen abo hebt in je pack zoals mijn pa krijg je er niks voor in de plaats.
Er komt ook geen duidelijke uitleg hier op het forum van Proximus waarom dit geschrapt wordt of wat er eventueel in de plaats komt.
Ik heb geen gsm abo in mijn pack.
Kan iemand van de support hier even een nuttig antwoord posten?
Kan iemand van de support hier even een nuttig antwoord posten?
Hallo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.