Skip to main content
Vraag

Pack Internet Maxi+TV+Telefonie incl 2x mobiel zonder mobiel

  • 12 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 226 Bekeken

Gs
  • Rising star
  • 10 reacties
Ik heb een Pack Internet Maxi+TV+Telelfonie incl 2x mobiel. Werkte altijd goed maar vorige donderdag 9 aug terwijl ik op reis ben in het buitenland verlies ik toegang tot mobiele data. Aanvankelijk denk ik aan een probleem met roaming. De settings blijken echter correct te staan. Sinds gisteren ben ik terug thuis maar ook hier lukt het nog steeds niet mobiele data terug te gebruiken.

Als ik in My proximus ga kijken vind ik helemaal niet over Mobile internet. Weet iemand iets wat hier aan de hand is ?
This topic has been closed for comments

9 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4402 reacties
  • 12 augustus 2018
Voor technische support kunt u ook vandaag zondag naar 0800 22800 bellen; op dit publieke forum zult u vandaag geen antwoord krijgen van Proximus-medewerkers
In My Proximus kan ik in Mijn Producten mijn type abo zien (zonder aanduiding aldaar evenwel van aantal beschikbare GB) en kan ik in Mijn Verbruik de verbruikte en beschikbare GB zien
Er zijn op dit forum evenwel regelmatig "klachten/bemerkingen" over de beschikbaarheid van de info (bv. oops …. gelieve later nog eens te proberen)

P.S.
Staan uw instellingen juist (bv. apn: internet.proximus.be)?
Bv. https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/welkom-bij-support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html#/device/samsung/galaxy-s9

Martin
  • 33567 reacties
  • 12 augustus 2018
Ter bijkomen de info: instellingen voor verschillende toestellen vind je op prox site klik hier

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • 13 augustus 2018
Hallo Gs, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer even doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 22 september 2018
Hallo,
Wij hebben een gelijkaardig probleem.
Ook bij ons is mobiel internet uit de producten en als optie van de factuur verdwenen.
De simkaart in mijn ipad is niet meer actief.
Werd deze gratis optie stilzwijgend uit de Pack Internet Maxi+TV+Telelfonie gehaald?

Martin
  • 33567 reacties
  • 22 september 2018
Inderdaad de simkaart 0471..... van mijn pa geeft ook "no service" aan …..
nochtans staat de volume teller nog in http://Myproximus.be precies of alles nog ok is ❗️
zie gelijkaardig onderwerp hier
>
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/2gb-mobiele-data-in-maxi-pack-45676#post615040

Hier hetzelfde probleem: data-only SIM werkt niet meer en alle referenties daar naar zijn verdwenen van de MyProximus pagina's. Best vervelend want wordt veel gebruikt. Zolang ik niet verander naar aan "modern" pack lijkt het mij dat ik daar toch recht op blijf hebben.

Martin
  • 33567 reacties
  • 24 september 2018
Mijn pa heeft verschillende keren gebeld en ze komen met verschillende versies af (ook tegenstrijdige versies) waarom dit geschrapt wordt.
Heb je ook een gsm abo in dit pack want dan zijn er die beweren dat je dit gratis mobiel volume bij krijgt bij je gsm abo volume, maar als je geen abo hebt in je pack zoals mijn pa krijg je er niks voor in de plaats.
Er komt ook geen duidelijke uitleg hier op het forum van Proximus waarom dit geschrapt wordt of wat er eventueel in de plaats komt.

Ik heb geen gsm abo in mijn pack.
Kan iemand van de support hier even een nuttig antwoord posten?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 335 reacties
  • 26 september 2018
Hallo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.