Skip to main content

One Drive for Business

  • June 11, 2018
  • 6 reacties
  • 1436 Bekeken

Ik krijg mijn onedrive for business niet geactiveerd.

Door een typo was de aanvraagcode naar een verkeerd mailadres gestuurd. Ik krijg bijgevoegd bericht in my proximus te zien.



Er mag een nieuwe login code gestuurd worden naar stijn@philios.be of naar philios@philios.be
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2018
ik heb mijn nieuwe login gegevens gekregen. Waarvoor dank !

Als ik op de MS portal website aanlog met deze gegevens (admin@.....onmicrosoft.com + bijgevoegd paswoord ) dan geraak ik niet ingelogd.

Ik krijg deze melding : "Uw account of wachtwoord is onjuist. Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u het herstellen."

Wat moet ik doen?

Mvg,

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 11, 2018
Dag Philios,

kan ik eens je klantennummer en je login gegevens krijgen van je onedrive? via deze link aub:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2018
Beste Wim,

Ik heb zelf het paswoord gereset en daarna succesvol kunnen inloggen


groetjes
Philios

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 11, 2018
Ok des te beter. MVG, Wim

  • Apprentice
  • September 25, 2018
Beste,

Ik zit met hetzefde probleem als hierboven.
Heb wel nog geen mail gekregen met login.
Wel zelfde bijlage.

Wat moet ik doen.

Mvg, Jo

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 26, 2018
Jo,

Kan je even laten weten via prive bericht naar Het Proximus Team wat je juist te zien krijgt in myProximus als je op de one-drive klikt? Laat ook even weten welke account je juist wil aanmaken (....onmicrosoft.com -) dan volg ik het verder met je op.