Skip to main content
Vraag

Premium Punten

  • March 18, 2017
  • 3 reacties
  • 546 Bekeken

Beste, ik heb 5500 punten ingerluid voor 2 cinema tiquets , kreeg per email te weten dat de tiquets geanuleerd waren wegens technisch defect en dat m,n punten binnen de 48uur teruggestort zouden worden, we zijn een paar dagen verder en ik heb nog altijd m,n punten niet terug.Aub even nakijken? Groeten Nicolas Lidnummer 240000241688146
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • March 18, 2017
Misschien best een privé bericht naar het Proximus team versturen:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Proximus medewerkers zijn op het forum ook op zaterdag dus kan er hier ook een reactie van hen komen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 20, 2017
Kan u ook even het betrokken klantennummer geven? Dan kunnen we dit verder nakijken. Mvg, Freya

Mwende
Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • September 26, 2018
Werkt niet met die premium punten.
Hun softwarefout heeft ze toch al 1 oude trouwe klant gekost :

https://wp.me/P47XiJ-8r