Skip to main content
Op 15/06/2018 heb ik voor eerst een klacht aangevraagd omdat het factuur niet juist was.

Nu 3 maanden later is het Proximus gelukt om tot 2 MAAL toe de creditnota op een voor mij ONBEKEND rekeningnummer te storten. Ondanks dat ik al JAREN het juiste rekeningnummer gebruik om te BETALEN.

De persoon die het ONBEKEND rekeningnummer bezit zal zich gelukkig prijzen, hij heeft tot 2 maal toe meer dan 100eur gestort gekregen.

Ben echter benieuwd wanneer het bedrag op het juiste rekeningnummer zal gestort worden.

Ondanks inzet van een Proximus medewerker die meer dan zijn best doet is het Proximus niet in gelukt om het bedrag naar het JUISTE rekeningnummer te storten.
Dag Frank,



Ik heb deze info toegevoegd aan dossier 35706296 dat hiervoor in behandeling is bij de financiële dienst.



Groetjes,



Antonella
Best Antonella,

Bedankt voor de moeite. Ik heb echter al 5 CALLS;

34443756

34560138

35115488

35704968

35717416.



Tot hiertoe ZONDER resultaat.

BE17 310 147 724 521 IS NIET MIJN NUMMER. HEB DIT NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT GEHAD !!!


Reageer