Skip to main content
Beste Proximus

Ik wacht nu al 2 maanden op een reactie van mijn klacht.

Als"beloning" na 19 jaar trouwe klant heb ik het aangedurfd om nog voor zeker 2 jaar klant te blijven door een gsm toestel aan te kopen met abonnement en als straf ben ik 19 jaar kwijt en krijg ik een nieuw klantennummer zonder mijn bestaande voordelen en ook nog eens een kortere betalingstermijn en -voorwaarden . DIT KAN TOCH NIET??? Of zijn loyaliteit en klantentrouw begrippen die Proximus liever kwijt dan rijk is???

Hopelijk komt er snel een reactie want ik ben na 19 jaar tevreden klant naar een ontevreden gestrafte klant van 3 maand gegaan, wat ik ten zeerste betreur.

Graag en vol ongeduld, hopende dat dit ooit terug goed komt, wacht ik op jullie tegenbericht.

Alvast bedankt
Hallo Anja, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer