Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Geachten, Ik constateer nu pas, een waslijst aan overtollige items in mijn "Prullenmand" !! Items die ik nog nooit gebruikt heb of zal gebruiken. Zie bijlage. Door met de rechtermuisknop te drukken op één van deze items, zie ik de mogelijkheid tot verwijderen, dit doe ik, doch direct na deze actie, verschijnt het item terug !! Dus ik zou graag een andere methode willen om deze overbodige items te verwijderen. Graag een seintje a.u.b. RMO.
telkens ik een Proximus tv-opname op de laptop wil bekijken krijg ik de boodschap: Binnenkort beschikbaar in deze browser. In afwachting kan je Internet Explorer gebruiken om je opnames te bekijken. Ik gebruik een Mac-computer. Internet Explorer is daarvoor niet beschikbaar. Ik probeerdeSafari, Firefox, Chrome en Opera. Geen enkele lijkt te werken. Hoe kan ik mijn opnames bekijken op mijn laptop???
Hoe kan ik Proximus TV kijken op een 2de TV? De TV is al iets ouder en is geen smart TV, dus geen internet. We kunnen al TV kijken op onze smartphones en computer, maar niet op een 2de TV.
Aanmelden van Netflix max aantal pogingen bij ingeven van pincode bereikt ! Wie kan mij helpen !
kan niet wachten tot mijn 2 jaar over is en dan ben ik weg
Om de facturen te kunnen bekijken dien je beheerder te worden en dit kan je via de app "My Proximus" doen. Helaas werkt deze app niet voor 100%, zelfs voor geen 50. Je komt op een pagina terecht waar je niks kan met aanvangen. Op de site is het al even erg, telkens wordt je door verwezen en uiteindelijk krijg je een melding dat de pagina niet bestaat ????? Voor zo een bedrijf is hun ICT toch maar povertjes. Ik wil mijn verbruik gedetailleerd on line kunnen bekijken. Ik kom van Mobile Vikings en daar werkte dat allemaal veel beter.
Inloggen op mijn my proximus lukt perfect . Dus wil ik hetvolgende raadplegen ; 1 : Pagina Mijn overzicht --- 2:Raadpleeg uw factuur en verbruik online . Als ik dit aanklik kom ik op een nieuwe pagina waarop ik wordt gevraagd mij te registeren . Eigenaardig genoeg ben ik reeds geregisteerd Vul ik deze pagina toch in dan bekom ik de meding dat mijn e'mailadres al gebruik is en dat ik met dat adres mij moet inloggen . Zie tekst door u in het rood vermeld als fout : Dit e-mailadres is al in gebruik. Kies een ander e-mailadres of log met dit e-mailadres in op www.proximus.be om naar uw MyProximus te gaan. Kortom een straatje zonder einde , want als ik een ander e'mail adres aanmaak ben ik al mijn gegevens kwijt zegt een andere melding . Graag uw antwoord op : hoe kan ik nu dit topic bereiken ---Raadpleeg uw factuur en verbruik online . Mvg André
Beste, om een iets te melden of een klacht in te dienen wordt je steeds doorverwezen naar verschillende links. Zou het niet simpel zijn om gewoon via een mail de klacht in te dienen. Het gaat mij om over hoe je behandeld wordt via de telefoon. De operatoren zijn niet vriendelijk aan de telefoon. In de maand augustus was plots alles van proximus weg . Ik heb nooit via mail of per post of via telefoon een verwittiging gekregen. Ik had de App van proximus niet, nu wel Wat bleek, dat ik 2 maand geen factuur betaald had. Als ik die laatste 2 maand geen factuur kreeg via de post is dit mijn fout niet. Ik kreeg ook geen aangetekend schrijven . Na enkele telefoontjes kreeg ik mijn factuur. 10 € herinneringskosten (nooit herinnering ontvangen) en 30 € heractiveringkost . Ik belde terug en ik zie dat ik dit niet ging betalen omdat ik nooit een herinnering gekregen had, laat staan de eerste factuur. Volgens de onvriendelijke operator ging hij dit éénmalig laten vallen . De toon van die persoon d
Ik heb een norton 5 abonnement. Ik zoek het norton dashboard zodat ik gericht een licentie van een PC die niet meer gebruikt wordt kan overzetten naar een nieuwe PC. Voor zover ik weet heb ik nog licenties over, doch ik wil hiervoor geen nieuwe licentie gebruiken. beste dank
ik heb tijdens de nacht van maandag op dinsdag 2 pay&go herlaadkaarten besteld telkens met een nieuw nummer.Als er zo een bestelling via de website gedaan wordt ontvang je dan hierover een bevestigingsmail?Ik heb tot nu toe niets ontvangen,ik heb wel reeds kunnen zien via web banking dat er 20€ van de rekening is.
Ik kan maar niet inloggen op de cloud
als je een tv of gsm wilt zit je 2 jaar vast zulke praktijken moeten verboden worden en je moet dan nog per maand zo veel betalen onnozelaars echte oplichting
Ik krijg mijn smsn niet meer verzonden. Dit is reeds paar dagen zo.
Ik heb vrijdag een Samsung S9+ besteld incl. Epic Beats abonnement. Echter zou deze zaterdag geleverd worden. Helaas niets gezien... Tot op heden niets gezien en de tracking blijft staan op bestelling wordt verwerkt. Echter zijn het toestel en het abonnement direct de dag zelf betaald. Ik kan nergens vinden waar ik hiervoor kan bellen en er zijn geen chatoperators.. Kunnen jullie mij een update geven? Alsook was er op dit toestel t.e.m. zondag een Cashback van 100€. Graag zou ik deze dan ook nog steeds verkrijgen. Sharon Verbeeck Ordernummer: R4WEBSHOP001932082
Beste, Ik heb een joint offer genomen ( samsung ) Samen met een abonnement, de referentie is ; R0000001100008UFUW-1 mijn klantennr is ; 621512422 Tot op heden is dit steeds nog niet in orde! Heb al meerdere malen gebeld met klantendienst , ben al bij 3 shops binnengegaan niemand kan mij helpen. Nu heb ik daarnet vernomen van iemand op de klantendienst dat er helemaal geen aanvraag is in het systeem. Nu voor mij geen probleem. Maar wou het wel eerlijk melden zodat er achteraf geen zever van kan komen. U moet mij niet terug naar een shop sturen of gelijk wat. Ik heb genoeg bewijzen langs chat, gsm , mail ,etc dat ik mijn plicht gedaan heb. Gelieve een reactie te geven op deze mail. Anders verwijs ik in een aangetekend schrijven naar deze mail. Mvg Bram
ik heb een klacht!! Een 2 tal weken geleden kreeg ik een herinneringsbrief in de bus dat er een nog altijd een openstaand saldo was van een factuur van augustus . Er werd gedreigd om meteen alles af te sluiten dus zonder te controleren betaalde ik het bedrag die op de herinneringsbrief stond. Nadien controleerde ik wel mijn rekeningen en bleek dat die factuur van august WEL betaald was geweest PERFECT op de juiste datum ! Dus had ik nu 2 keer betaald! Ik belde naar het nummer die ik vond op de brief en die persoon verontschuldigde zich voor de vergissing en zei dat het teveel betaalde bedrag ging afgetrokken worden bij de volgende facturatie. Vorige week kreeg ik plots een telefoon van iemand van proximus om te vragen waarom ik nog steeds een openstaand saldo had!! Het ging dus WEERAL over die bewuste factuur en bedrag van Augustus! ik deed alles uiteen en die persoon excuseerde zich ook en sprak over een interne communicatiefout! als klap op de vuurpijl werd ik gisteren
Beste , Ik heb een netwerk aangelegd mt Ubiquiti Gateway , 2* Managed Switch (Ubiquiti) en enkele accespoints. Waar de BBOX3 staat vertrekt 1 UTP cat6 naar de gateway ==> Switch Nu wil ik de wan zijde (input Proximus) en een LAN netwerk (persoonlijk home netwerk) 168.192.2.1 beide in VLAN zetten zodat ik de swicht kan configureren met 2 netwerken . er vertrekt van de switch 1 UTP Cat 6 naar een andere Switch waar ik terug de poorten wil configureren via VLAN . Alzo digital tv en Lan netwerk beschikbaar te hebben . Maar ik geraak er niet uit hoe de wan (input Proximus) in vlan te zetten . Heb al pppoe geprobeerd maar dan verlies ik mijn internet connectie (PAswoord en user login uit MyProximus en Modem) De BBOX 3 staat standaard full routed heb ik begrepen ? Iemand zulke configuratie kunnen opzetten ? Alvast bedankt ! 🙂
Wij gaan volgende week op reis maar er is geen WiFi op het appartement hoe kan ik dit oplossen is het mogelijk om ergens een USB stick tekopen waarin ik mijn simkaart je van mijn vorige tablet dan kan gebruiken
beste, reeds een tijdje kan ik via de myproximus app enkel de gegevens van mijn tutimus ( door mijn account in te geven ). Maar ik zie geen gegevens van mijn smartphone zelf. Normaal is dat automatisch ( dacht ik ). dus ik heb normaal twee accounts, 1 prive tutimus en van mijn werk ( gsm ) maar daarvoor moest ik niets ingeven. groeten, Jonay
Hallo, Sinds enige tijd heb ik problemen met het raadplegen van mijn Cloud via PC. Wanneer ik probeer van proximuscloud.be te openen krijg ik volgende foutmelding. https://www.proximuscloud.be/web/app/public/error?errorCode=2055 Als ik probeer van de cloud applicatie te installeren komt er "Sorry, No Contract Description" (NL) op Ik gebruik momenteel Google Chrome als browser en heb hem al proberen te resetten naar fabrieksinstellingen. No Luck. Als ik het hele proces herhaal met Edge, krijg ik hetzelfde verhaal. Wel heb ik recent mijn vaste lijn opgezegd en werk ik enkel nog met gsm, volgens de telefonische helpdesk is dit echter geen probleem aangezien alles op mijn account staat. Ik wil gewoon wat oude foto's kunnen recupereren .
Als Proximus-abonnee (TV/internet/smartphone) kan ik wel inloggen op Proximus-Fon, maar krijg ik geen verbinding met Smart Wi-Fi. Op m'n smartphone (via de procedure van My Proximus) krijg ik telkens na lang wachten 'Authentificatieprobleem'. Op m'n wifi-tablet is het ook zoiets: daar vraagt hij naar 'Certificaten'... Iemand een idee?
We hadden problemen met de inkomende connectie van het internet. Een technieker is (gratis) langsgeweest en stelde vast dat een kabel daterende uit 1959 een kortsluiting gaf. Het gevolg is dat de stoep opengemaakt moet worden om deze te herstellen. De technieker gaf echter geen info over wie dat gaat betalen?Aangezien wij huren vraag ik me af voor wie dat zal zijn. Is dat op rekening van Proximus? Alvast bedankt.
over hoe de dingen niet veranderen... 3de aankoop van een smartphone via de webshop 1.Toen de Iphone6 nieuw was heb ik er een gekocht via de webshop. Die werd geleverd op een verkeerd adres, en is niet meer gezien. Duurde anderhalve maand voor ik die in bezit kreeg. 2. 2 jaar later kocht ik een iPhone 7+. de vorige keer indachtig ben in naar een proximus shop gegaan. na 5 weken wachten op bevestiging van bestelling, raad die mijn aan het via de webshop te doen. U raadt het: na veel miscommunicatie die dure tijd kost, kreeg ik die 6 (!!) weken later, dus 11 weken. een beetje een contrast met de beloofde 24 uur. 3. ik probeer nu een Iphone10 te kopen. wel wel. op 25/09 krijg ik bericht dat ie op 1/10 wordt geleverd, zeker op kantoor blijven. komt niemand. dan weeral een waterval van communicatie die altijd andere dingen zegt, immer zal terugbellen maar nooit doet. U kan zich natuurlijk afvragen waarom ik zo idioot ben dat te blijven doen. wel ik heb teveel punten. en dat brengt me
Op faktuur van augustus stond vermeld dat NGC , Sport 10, Eurosport 1, Discovery, in HD erbij kwam in BASIS PAKKET ... tot op heden niets te merken , Alleen dat Food Network HD is verdwenen stont toen ook vermeld
Ik heb problemen met het internetverbinding als ik spel Destiny2 speel.Heb vaak lost connection. Met andere spellen heb ik geen problemen.Het problezm is ontstaan na vervangen van modem bbox 2 naar bbox3.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.