Skip to main content
Antwoord

Destiny2

  • October 3, 2018
  • 9 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb problemen met het internetverbinding als ik spel Destiny2 speel.Heb vaak lost connection. Met andere spellen heb ik geen problemen.Het problezm is ontstaan na vervangen van modem bbox 2 naar bbox3.

Beste antwoord door LinosD

Werd reeds beantwoord via privébericht 🙂.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • October 3, 2018
waarschijnlijk heb je een BBOX3 van Technicolor (daar staan de vier gele ethernet utp poorten mooi naast elkaar en niet twee per twee zoals bij deze van Sagemcom) maar dan kunnen de mensen van proximus, als ze hier op het forum langskomen, daar andere software op pushen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 3, 2018
Ja klopt.Hoe of wanneer.

Martin
  • October 3, 2018
als ze je post lezen (normaal komen ze op het forum tot 22u) en moest het antwoord op zich te lang laten wachten stuur hen dan mss best een Privébericht (klik hier)

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • October 3, 2018
Werd reeds beantwoord via privébericht 🙂.

Martin
  • October 3, 2018
👍 ☺️

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 3, 2018
Heb vua gelijk forum prive bericht. Modem is uit aan gegaan. Reboot? Zal eens kijken of ik nieuwe versie heb firmware

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 3, 2018
Software versie: 17.1.09.1A zie ik..zal destiny2 eens testen

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 3, 2018
Ok tes in orde..bedankt manne

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • October 3, 2018
Veel spelplezier!