Skip to main content
Als Proximus-abonnee (TV/internet/smartphone) kan ik wel inloggen op Proximus-Fon, maar krijg ik geen verbinding met Smart Wi-Fi.

Op m'n smartphone (via de procedure van My Proximus) krijg ik telkens na lang wachten 'Authentificatieprobleem'.

Op m'n wifi-tablet is het ook zoiets: daar vraagt hij naar 'Certificaten'...

Iemand een idee?
heb je de verbinding als volgt gedaan ?



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot/hoe-surfen-op-een-smart-wi-fi-of-wi-fi-hotspot.html
Uiteraard.
kan je ons even je klantengegevens doorgeven via prive ?

dan kunnen we dit verder voor je controleren



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Mvg

jonathan
Guy_075 ik heb dit even doorgegeven naar de betreffende dienst. We houden u op de hoogte. Groeten Els
Goede avond,

Intussen zijn we een maand verder, maar ik heb nog steeds niets vernomen. Het probleem blijft wel bestaan...
Guy_075



Uit vorige gelijkaardige ervaring weten we dat het probleem meestal opgelost is als de vlag “overschakelen naar mobiele gegevens” wordt uitgezet (in de geavanceerde wi-fi settings van het device) of door het toestel manueel in te stellen (wel eerst “vergeten” doen van Proximus Smart Wi-Fi, en toestel herstarten. Groeten Els

Reageer