Skip to main content
Aanmelden van Netflix max aantal pogingen bij ingeven van pincode bereikt !



Wie kan mij helpen !
Ter info: Hulp van de proximus medewerkers kun je in ieder geval maar pas verwachten maandag, aangezien zij normaal nooit op zondag reageren op het forum, maar mss kunnen andere forumleden die je hier ervaring mee hebben je ook verder helpen.

Andere mogelijkheid is de helpdesk morgen eventueel opbellen om te zien of zij je kunnen verder helpen

of op de proximus support pagina een chat proberen op te zetten met iemand van Proximus ...deze chat vensters gaan som open na een tijd als je een support pagina bezoekt zoals bv deze hier

>

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/vragen-over-netflix-op-proximus-tv.html

of andere support pagina's …..

PS: daarnet ging juist bij mij een chat venster open na een minuut op bovenstaande link die ik je gepost heb.
Als je nog geen oplossing hebt, dan staat er wat je moet doen, namelijk bepaalde gegevens doorspelen aan proximus

👉 klik hier

Je vraag/probleem en gegevens, kun je hen dan doorsturen door een Privébericht te sturen (klik hier)

PS: eventueel ook de link naar je post hier op het forum daar ook meesturen, namelijk die is >

https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/probleem-met-pincode-45789/index1.html

Reageer