Skip to main content
Vraag

Probleem met pincode

  • October 6, 2018
  • 2 reacties
  • 250 Bekeken

Aanmelden van Netflix max aantal pogingen bij ingeven van pincode bereikt !

Wie kan mij helpen !
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 6, 2018
Ter info: Hulp van de proximus medewerkers kun je in ieder geval maar pas verwachten maandag, aangezien zij normaal nooit op zondag reageren op het forum, maar mss kunnen andere forumleden die je hier ervaring mee hebben je ook verder helpen.
Andere mogelijkheid is de helpdesk morgen eventueel opbellen om te zien of zij je kunnen verder helpen
of op de proximus support pagina een chat proberen op te zetten met iemand van Proximus ...deze chat vensters gaan som open na een tijd als je een support pagina bezoekt zoals bv deze hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/vragen-over-netflix-op-proximus-tv.html
of andere support pagina's …..
PS: daarnet ging juist bij mij een chat venster open na een minuut op bovenstaande link die ik je gepost heb.

Martin
  • October 7, 2018
Als je nog geen oplossing hebt, dan staat er wat je moet doen, namelijk bepaalde gegevens doorspelen aan proximus
👉 klik hier
Je vraag/probleem en gegevens, kun je hen dan doorsturen door een Privébericht te sturen (klik hier)
PS: eventueel ook de link naar je post hier op het forum daar ook meesturen, namelijk die is >
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/probleem-met-pincode-45789/index1.html