Hallo,
Sinds enige tijd heb ik problemen met het raadplegen van mijn Cloud via PC. Wanneer ik probeer van proximuscloud.be te openen krijg ik volgende foutmelding.
https://www.proximuscloud.be/web/app/public/error?errorCode=2055
Als ik probeer van de cloud applicatie te installeren komt er "Sorry, No Contract Description" (NL)
op
Ik gebruik momenteel Google Chrome als browser en heb hem al proberen te resetten naar fabrieksinstellingen. No Luck. Als ik het hele proces herhaal met Edge, krijg ik hetzelfde verhaal.
Wel heb ik recent mijn vaste lijn opgezegd en werk ik enkel nog met gsm, volgens de telefonische helpdesk is dit echter geen probleem aangezien alles op mijn account staat.
Ik wil gewoon wat oude foto's kunnen recupereren .
Bladzijde 1 / 1
WaterschootBart kan u even via onderstaande link u klantgegevens doorgeven aub? Groeten Els
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
WaterschootBart momenteel heeft u de cloud niet meer actief staan, waarschijnlijk is die samen met uw vaste lijn opgezegd. Groeten Els
En er is geen mogelijkheid van die te recupereren ? al was het maar om een backup van de foto's te maken
WaterschootBart daar vrees ik voor. ik stel deze vraag verder aan onze klantendienst. Groeten Els
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.