Ik heb vrijdag een Samsung S9+ besteld incl. Epic Beats abonnement.
Echter zou deze zaterdag geleverd worden. Helaas niets gezien...
Tot op heden niets gezien en de tracking blijft staan op bestelling wordt verwerkt.
Echter zijn het toestel en het abonnement direct de dag zelf betaald.
Ik kan nergens vinden waar ik hiervoor kan bellen en er zijn geen chatoperators..
Kunnen jullie mij een update geven?
Alsook was er op dit toestel t.e.m. zondag een Cashback van 100€. Graag zou ik deze dan ook nog steeds verkrijgen.
Sharon Verbeeck
Ordernummer: R4WEBSHOP001932082
Bladzijde 1 / 1
Iemand?
Dag Sharon,
Wij behandelen 'Epic' niet via deze weg maar je kan daarvoor best deze pagina raadplegen;
www.proximus.be/makeitepic of een bericht sturen op https://m.me/proximusepic
Mvg. Wilfried
Wij behandelen 'Epic' niet via deze weg maar je kan daarvoor best deze pagina raadplegen;
www.proximus.be/makeitepic of een bericht sturen op https://m.me/proximusepic
Mvg. Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.