Skip to main content
Antwoord

Smartphone + Abonnement niet ontvangen

  • October 2, 2018
  • 2 reacties
  • 217 Bekeken

Ik heb vrijdag een Samsung S9+ besteld incl. Epic Beats abonnement.
Echter zou deze zaterdag geleverd worden. Helaas niets gezien...

Tot op heden niets gezien en de tracking blijft staan op bestelling wordt verwerkt.
Echter zijn het toestel en het abonnement direct de dag zelf betaald.

Ik kan nergens vinden waar ik hiervoor kan bellen en er zijn geen chatoperators..

Kunnen jullie mij een update geven?

Alsook was er op dit toestel t.e.m. zondag een Cashback van 100€. Graag zou ik deze dan ook nog steeds verkrijgen.

Sharon Verbeeck
Ordernummer: R4WEBSHOP001932082

Beste antwoord door WilfriedJ

Dag Sharon,

Wij behandelen 'Epic' niet via deze weg maar je kan daarvoor best deze pagina raadplegen;

www.proximus.be/makeitepic of een bericht sturen op https://m.me/proximusepic

Mvg. Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 3, 2018
Iemand?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 5, 2018
Dag Sharon,

Wij behandelen 'Epic' niet via deze weg maar je kan daarvoor best deze pagina raadplegen;

www.proximus.be/makeitepic of een bericht sturen op https://m.me/proximusepic

Mvg. Wilfried