Skip to main content
Vraag

Cloud

  • April 30, 2018
  • 13 reacties
  • 649 Bekeken

Ik kan maar niet inloggen op de cloud
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 30, 2018
Jos D, heb je het over de Proximus cloud? Lukt het in te loggen via de website: https://www.proximuscloud.be ?

Krijg je een bepaalde foutmelding ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 30, 2018
Hallo Samuel,
Ik probeerde enkel via de app en kreeg steeds de melding opnieuw te proberen maar steeds tevergeefs, wanneer ik het nu doe via de link die u doorgaf krijg ik als resultaat in grote rode letters FOUT.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 30, 2018
Jos, volgens wat ik zie dien je de Proximus cloud nog te activeren, zie : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/welkom-bij-support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 30, 2018
Samuel, ik kan bij my Proximus cloud niet aanduiden het staat daar grijs met de vermelding binnenkort beschikbaar, ik moet nog wat wachten denk ik, alhoewel my TV ook grijs staat en dat kort na ik het hier vermelde via tussenkomst van een medewerker wel werkte, ik zie wel zeker ?

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 30, 2018
vermoedlijk inderdaad nog even wachten, indien het binnen 24 uur nog niet beschikbaar is laat gerust hier iets weten dan kan ik het verder voor je bekijken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 1, 2018
Goeie middag Samuel,
Toestand nog steeds dezelfde, in my Proximus staat bij mijn producten nog steeds de cloud binnenkort beschikbaar, hetzelfde voor Proximus TV.

Grtjs,

Jos

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 2, 2018
Hallo Jos, kan je eens kijken of het nu wel lukt? Groeten Geert

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 2, 2018
Hallo Geert, spijtig genoeg nog steeds geen verandering

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 2, 2018
Jos

Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ?
dan kunnen we dit verder voor je bekijken

  • Apprentice
  • June 26, 2018
beste, bij mij werkt de cloud ook niet en kan ook niet meer inloggen en synchroniseren doet het ook niet.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 26, 2018
Hallo,

je mag me via deze link je my proximus account eens doorsturen.

Groeten Geert

  • Apprentice
  • June 27, 2018
Bedankt om zo snel mogelijk inorde te maken en mijn cloud werkt weer.

  • Apprentice
  • October 6, 2018
Ik ben het gewoon beu. Na enkele uren geef ik het op. Bellen met support , registreren inloggen al wat je maar denkt en steeds
Kan niet inloggen probeer nog eens. Geregistreerd op my Proximus en cloud