Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Pacific rim uprising staat in de lijst. Heb deze gehuurd 'betalend' en na 23 minuten is de film afgelopen... is iemand hier van op de hoogte ? Moet toch 1 of andere fout zijn die gekend is?
Bizz Club punten inruilen voor bioscoop tickets lukt niet. Eens je op de knop bevestigen gedrukt te hebben, gebeurt er niets. Graag oplossing.
Sinds gisteren kan ik niet meer bellen met de vaste lijn, oproepen ontvangen gaat nog. Ik gebruik een DECT rechtstreeks gekoppeld op de proximus modem, als ik probeer te bellen krijg ik een zoom geluid - geen kiestoon- en na een tijd slaat hij af.
Valt BBC first vanaf 1 nov weg???
Bij de 2 verschillende zenders is het al een tijd onmogelijk om een hele serie op te nemen ik kan enkele aflevering per aflevering opnemen wat onhandig is heeft er iemand voor mij een oplossing
Wij hebben tuttimus pakket. Gratis 2000 min. Telefoneren naar het buitenland na 17 uur en in het weekend. Ik heb 1 minuut getelefoneerd naar het buitenland met de vaste telefoon en moet 0,23 cent betalen. Hoe komt dit?
Hallo, Bestaat er een manier om mijn contacten automatisch in te voegen in webmail. Zelfs als ik een mail krijg in webmail, dan wordt het adres nog niet automatisch opgeslagen in de adresboek. Hoe doe ik dit allemaal? Mvg,
Geen programma's meer vanaf 01 november? De TV-gids vanaf 01/11/18 blijkt op 30/10/18 nog leeg!
Ze zijn niet eerlijk, niks verandert ! en de levering blijft maar uit, juist gebeld en niemand weet bescheet, maar ondertussen kost het mij reeds 2.75 euro aan telefoon, ik noem dat zeeeeeer gemakkelijk om zo geld te verdienen op de kap van de arme particulier die overal wordt doorverwezen en toch nooit uitkomst heeft..... PS: Het gaat over 3000 Premium punten dat ik ingeruild heb voor een doos snoep de 18.10.2018 en nog altijd niks ontvangen!!!!!!!!!
Ik heb recent gemerkt dat mijn 2GB van Surf Free Anytime die inbegrepen is in mijn nog oude abonnement niet meer actief is, ik surf met mijn tablet meestal via wifi maar ook wel eens via de free sim. Kan deze terug actief gezet worden omdat ik er recht op heb, deze is inbegrepen in mijn oude abonnement, en jullie de producten waar ik recht op heb niet eenzijdig kunnen opzeggen/veranderen zonder mijn toestemming. Want bij deze doen jullie contract breuk en moet ik jullie in gebreke stellen indien dit niet zo snel mogelijk opgelost wordt. Mvg Peter
Ik heb de Iphone 7 samen met een abonnement aangekocht. Sinds kort valt het toestel een hele tijd aan & uit. Dit meestal een hele dag & dan plots werkt hij terug een week of langer goed en daarna begint het opnieuw. Nu is hij al opnieuw 3 uren bezig. Het appel logo verschijnt en dan terug een zwart scherm. Als hij terug volledig aan gaat, moet ik ook geen pincode ingeven. Ik heb al gezocht op internet & automatische tijd aanpassen uitgevinkt & hij heeft de recentste update. Dit is al enkele maanden zo. Dus ook doorheen verschillende updates. De laatste tijd is het wel verergerd. Soms werkt het maar 2 dagen zoals het hoort. Hoe zit het eigenlijk met de garantie hiervan? & als je je telefoon binnen doet, kan je dan rekenen op een vervangtoestel? Bedankt.
Hallo, Kunnen jullie me de code geven die ik moet zetten voor men smsje op een iPhone om na verzenden een bevestigings- smsje te krijgen. Alvast bedankt.
Hallo, ik heb bij Proximus in februari een iPhone + abonnement (24m) aangeschaft: als ik dit toestel wil verkopen hoe zit het dan met de garantie ?
Afgelopen donderdag heb ik de proximus diensten gecontracteerd om te kijken of er niets om mijn producten eens te controleren bleek daaruit dat ik producten had die ik niet gebruikte zoal tv replay Northon en een data kaartje ze stelde mij ook voor om de all kids pass te veranderen in een studio 100 go pass en onze bijde gsm nummers in ons tutimus bundel te stoppen ik gaf akkoord en ze zij mij dat alles in orde was binnen de 24 uur vorge week vrijdagavond heb ik terug contact opgenomen met proximus daar er niets veranderd was de man zij toen dat het een leugen was en dat dit 48 uur duurt en dat alles in orde was toen heb ik gewacht tot maandag avond niets veranderd dus terug ingebeld met proximus daar zijden ze me dat de man vrijdag alles heeft geannuleerd waarom konde n ze mij niet vertellen maar ze gingen het met spoed in orde maken alleen mijn gsm nr moest ik een blad invullen geen probleem vandaag exact een week later is het nog steeds niet in orde
Wil inloggen bij "proximus.be" doch krijg volgende melding : www.proximus.be heeft je te veel omgeleid probeer je cookies te wissen ERR_TOO_MANY_REDIRECTS heb alle cookies verwijderd doch géén resultaat...
Beste heer/mevrouw, Sinds 1 oktober ben ik verhuisd vanuit Nederland naar België. Super spannend natuurlijk voor mij want er komt een heleboel bij kijken ondanks de paar kilometers van de grens. Uiteraard leven we in een wereld waarbij televisie en internet niet weg te denken is. Dus naar onderzoek welke aanbieder voor mij het beste zou zijn kwam ik uit bij jullie. Weliswaar wat duurder dan de rest maar goed ik zou er veel voor terug krijgen. Deze aanvraag gedaan en heb op 11 oktober de orderbevestiging ontvangen. Wel met de vraag of ik mijn paspoort en me contract door wilde sturen. Zodra ik dit gedaan zou hebben zou dit 3 tot 5 dagen kunnen duren. Dit op 15 oktober gedaan. Op donderdag 18 oktober had ik inmiddels nog geen reactie gehad. Maar oke de 5 dagen waren ook nog niet om. Toch besloten om even te gaan bellen. De meneer die ik had gesproken kon me alleen maar vertellen dat deze in behandeling was. Verder nog niks. Ik moest het nog maar even afwachten.
Afstandsbediening werkt niet. Alleen geluid. Alles geresset zonder resultaat
Is deze dienst iCoyote ook beschikbaar bij proximus?
Hallo, Ik heb een probleem met de decoder. De harde schijf geeft aan dat er maar 9% vrij terwijl e maar 4 items op de harde schijf staan. In het verleden als er bijvoorbeeld 40 items op de schijf stonden dan nog gaf de schijf veel meer beschikbaar aan. Mijn zoon heeft sinds enkele maanden ook Proximus tv en die decoders hebben geen harde schijf meer. Ik had toch wel graag dat de decoders werken zoals het hoort of anders vervangen worden.Voor alle duidelijkheid Proximus TV werkt perfect en ik ben er ook al jaren tevreden over.
Vandaag ontdekte ik dat van een serie (Quantico) 11 van de reeds 20 opgenomen afleveringen mis. Toevallig de eerste 11. Het lijkt er op dat om een of andere reden de digicorder voor deze serie het aantal te bewaren afleveringen heeft verlaagd naar 10. Nochtans heb ik vorig jaar deze instelling voor gans de digicorder op "alle"gezet. Ik ben niet zeker dat dit de reden is, want dit is blijkbaar enkel op te vragen wanneer er 2 of meer afleveringen nog op de planning staan in het scherm "geplande opnames". Maar ik heb intussen nog een serie gevonden waarbij het aantal te bewaren afleveringen ook naar 10 was verlaagd. Duidelijk een bug in het systeem. Dus 2 vragen: - Hoe kan ik van een serie opvragen en wijzigen hoeveel afleveringen er bewaard worden? - Kunnen jullie even de verdwenen afleveringen terug zetten? Mvg, Christophe
Beste, Ik vroeg me af of het normaal is dat ik een maximale download snelheid heb van 3,5mb. Volgens de speedtest-internet-connectie pagina zou ik 28,9 Mbps download - 3,4 Mbps upload gegarandeerd moeten halen. Zit hier ergens een limiet op? mvg.
ik krijg regelmatig ongewenste mail op een emailadres dat ik zelf niet meer gebruik. Hoe kan ik dat emailadres verwijderen ?
Ik vind mijn kadofilm niet meer
Op het werk hebben wij uiteraard een vaste internetverbinding, maar daarnaast willen wij een 4G router plaatsen om redundantie te hebben wat betreft onze internet en mail. De 4G routers zou een TP-Link MR400 worden die perfect 4G aan kan en capabel is om port-forwarding te doen voor onze mailserver. Om alles hier intern goed te doen werken dienen volgende inkomende poorten open te staan: 443, 143, 110, 465, 389, 636 en 3389. Heeft er iemand een idee of die poorten open gezet kunnen worden bij een 4G abonnement? Ik wel er wel nog bij vermelden dat dit enkel zal gebruikt worden als noodoplossing bij wegvallen van de vaste lijn. Alvast bedankt voor de moeite.
Sinds enkele weken mislukt verbinding ts Smart Tv en modem. Bij proberen verbinding te maken ( o.a. Netflix-app ) krijg ik melding dat het subnetmasker niet correct is. Echter voor manueel invoeren ken ik noch de info van subnetmasker, DLS-server,... die allen leeg staan. Op aanraden van Samsung deed ik volledige reset van TV, doch zonder resultaat. Verbinding ts TV en modem gebeurt draadloos omwille van afstand, doch wel via het elektriciteitsnet met 2 adapters ( 1 in stopcontact bij modem; 1 in stopcontact bij TV ). Heeft iemand hiervoor een oplossing?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.