Beantwoord

DECT telefoon kan niet meer bellen

  • 2 August 2018
  • 31 reacties
  • 1065 Bekeken

Reputatie 1
Sinds gisteren kan ik niet meer bellen met de vaste lijn, oproepen ontvangen gaat nog. Ik gebruik een DECT rechtstreeks gekoppeld op de proximus modem, als ik probeer te bellen krijg ik een zoom geluid - geen kiestoon- en na een tijd slaat hij af.
icon

Beste antwoord door SamuelD 26 September 2018, 09:49

Bekijk origineel

31 reacties

waar staat dit dan op PX site cat iq-2.0 er stond toch 2.1 of is dit veranderd dan.
Je moet niet verder meer zoeken:
Proximus werkt er momenteel aan om deze problemen op te lossen om aan het CAT-iq 2.1-certificaat, te voldoen maar dit zal nog enige tijd duren.
Reputatie 7
Badge +4
ok, duidelijk & thanks
Reputatie 1
maar ondertussen werkt het niet en betaal ik en krijg geen service ; ik zal me dus tot de ombudsman richten zoals gesuggereerd
Dat kun je inderdaad altijd doen, succes.
Houdt ons verder op de hoogte als je wilt, hoe het verder verloopt.
Mvg, Martin.
Reputatie 1
De ombudsman heeft van proximus bekomen dat ik één van hun DECT krijg, ondertussen al een tijdje geleden. Nog altijd niets ontvangen.

Reageer