Op het werk hebben wij uiteraard een vaste internetverbinding, maar daarnaast willen wij een 4G router plaatsen om redundantie te hebben wat betreft onze internet en mail.
De 4G routers zou een TP-Link MR400 worden die perfect 4G aan kan en capabel is om port-forwarding te doen voor onze mailserver.
Om alles hier intern goed te doen werken dienen volgende inkomende poorten open te staan: 443, 143, 110, 465, 389, 636 en 3389.
Heeft er iemand een idee of die poorten open gezet kunnen worden bij een 4G abonnement?
Ik wel er wel nog bij vermelden dat dit enkel zal gebruikt worden als noodoplossing bij wegvallen van de vaste lijn.
Alvast bedankt voor de moeite.
Bladzijde 1 / 1
Die vraag is hier op het forum al enkele keren gesteld geweest en geen antwoord op gekomen dus zou ik ondertussen de vraag ook eens stellen op het welbekende userbase.be/forum
Tja..., ter info:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/3g-port-forwarding-proximus-sim-43948
P.S.
Mijn Orange Flybox (TP-type) is dichtgetimmerd (specifieke software), dus ik kan het zelf niet testen
In principe zou het mogelijk moeten zijn.... bv. KPN via een specifieke APN (advanced internet)
https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/port-forwarding-op-advancedinternet-apn-298765
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/3g-port-forwarding-proximus-sim-43948
P.S.
Mijn Orange Flybox (TP-type) is dichtgetimmerd (specifieke software), dus ik kan het zelf niet testen
In principe zou het mogelijk moeten zijn.... bv. KPN via een specifieke APN (advanced internet)
https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/port-forwarding-op-advancedinternet-apn-298765
Dus we blijven nog altijd in blijde verwachting op een verhelderend antwoord van Proximus
al is er wel ook kans dat er een of ander insider op userbase wel zal wat uitleg kunnen geven als die daar op het forum langs komt tenminste !
al is er wel ook kans dat er een of ander insider op userbase wel zal wat uitleg kunnen geven als die daar op het forum langs komt tenminste !
Probeer ik het inderdaad daar even te vragen.
Wel al contact gehad met de helpdesk van Proximus maar daar weten ze het gewoon niet met het antwoord : vraag het eens op het forum.
Weer eens geen antwoord dus.
Wel al contact gehad met de helpdesk van Proximus maar daar weten ze het gewoon niet met het antwoord : vraag het eens op het forum.
Weer eens geen antwoord dus.
Misschien indien nog niet gedaan via 0800 22800 de technische dienst proberen te bereiken
Eventueel kunt u ook onderstaande proberen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
stuur een e-mail - ik heb een andere vraag - ik ken mijn nr (om het even wat u hebt bij Px) - ik heb een technische vraag - andere vraag - rechtsonder pagina: mail ons (&tekst invoeren)
Succes (en laat ons iets weten mocht u een antwoord bekomen)
Eventueel kunt u ook onderstaande proberen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
stuur een e-mail - ik heb een andere vraag - ik ken mijn nr (om het even wat u hebt bij Px) - ik heb een technische vraag - andere vraag - rechtsonder pagina: mail ons (&tekst invoeren)
Succes (en laat ons iets weten mocht u een antwoord bekomen)
Wel al contact gehad met de helpdesk van Proximus maar daar weten ze het gewoon niet met het antwoord : vraag het eens op het forum.
Weer eens geen antwoord dus.
Als iemand de moeite wilt doen om dit door te geven, de vraag te stellen, aan de betreffende bevoegde dienst moeten ze daar zeker een antwoord kunnen op geven, komt altijd op het zelfde neer en niet alleen bij proximus trouwens, je moet geluk hebben om op een integer persoon te vallen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.