Skip to main content
Antwoord

Garantie smartphone?

  • August 8, 2018
  • 4 reacties
  • 2871 Bekeken

Ik heb de Iphone 7 samen met een abonnement aangekocht. Sinds kort valt het toestel een hele tijd aan & uit. Dit meestal een hele dag & dan plots werkt hij terug een week of langer goed en daarna begint het opnieuw. Nu is hij al opnieuw 3 uren bezig. Het appel logo verschijnt en dan terug een zwart scherm. Als hij terug volledig aan gaat, moet ik ook geen pincode ingeven.

Ik heb al gezocht op internet & automatische tijd aanpassen uitgevinkt & hij heeft de recentste update. Dit is al enkele maanden zo. Dus ook doorheen verschillende updates. De laatste tijd is het wel verergerd. Soms werkt het maar 2 dagen zoals het hoort.

Hoe zit het eigenlijk met de garantie hiervan? & als je je telefoon binnen doet, kan je dan rekenen op een vervangtoestel?

Bedankt.

Beste antwoord door FreyaVR

Beste, garantie op het toestel is 2 jaar. Ik kan helaas geen zekerheid geven over een vervangtoestel. Dat kan je best in de betrokken winkel navragen. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • August 9, 2018
Beste, garantie op het toestel is 2 jaar. Ik kan helaas geen zekerheid geven over een vervangtoestel. Dat kan je best in de betrokken winkel navragen. Groetjes Freya

  • Apprentice
  • October 28, 2018
hallo. mijn toestel werkt perfect, maar ik verkoop het door aan een vriend. Hij vraagt me hoeveel garantie hij er nog op heeft ? Mijn toestel is 15 maand geleden aangekocht, dus nog 9 maand denk ik dan. Maar hoe kan hij dan als er iets gebeurd in de komende negen maand met de iphone recht hebben op deze garantie ? Moet ik hem dan een factuur van de iphone bezorgen ? Waar kan ik deze factuur vinden of krijgen of moet ik hem een ander document geven bij de verkoop van het toestel ?
Mijn toestel werd in combinatie met een abonnement aangekocht bij proximus 15 maand geleden. Alvast bedankt voor de hulp.

Martin
  • October 28, 2018
Je vraag en het antwoord vindt je verder terug hier in deze post
> https://nl.forum.proximus.be/smartphones-32/garantie-op-toestel-35510/
In het kort: Wanneer je een product tijdens de waarborgtermijn aan een ander doorverkoopt en hem de factuur en het waarborgbewijs bezorgt, gaat de waarborg over op de nieuwe koper.

PS: Je zal moeten wachten tot morgen zodat een proximus medewerker je kan hierbij verder helpen voor een kopie van je factuur, daar zij hier op zondag normaal gezien niet langskomen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 30, 2018
Dag Heidi,

Het garantiebewijs is het aankoopticket.
Mvg. Wilfried