Hallo,
Ik heb een probleem met de decoder. De harde schijf geeft aan dat er maar 9% vrij terwijl e maar 4 items op de harde schijf staan. In het verleden als er bijvoorbeeld 40 items op de schijf stonden dan nog gaf de schijf veel meer beschikbaar aan. Mijn zoon heeft sinds enkele maanden ook Proximus tv en die decoders hebben geen harde schijf meer. Ik had toch wel graag dat de decoders werken zoals het hoort of anders vervangen worden.Voor alle duidelijkheid Proximus TV werkt perfect en ik ben er ook al jaren tevreden over.
Bladzijde 1 / 1
Aangezien je niet aangeeft of je al een reset uitgevoerd hebt zou je dit best eens proberen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
===============
als dit niet helpt:
- Wat ik hier nogal gelezen heb vroeger als oplossing is om even je harddisk er uit te swappen en terug duwen
- Een ander geval was de oorzaak een slechte netadapter
NB: als bovenstaande link volgt gaat er na een tijd ook een chat venster open waar je eventueel kunt verder geholpen worden of desnoods kun je nu ook nog naar de helpdzsk bellen 0800 22 800.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
===============
als dit niet helpt:
- Wat ik hier nogal gelezen heb vroeger als oplossing is om even je harddisk er uit te swappen en terug duwen
- Een ander geval was de oorzaak een slechte netadapter
NB: als bovenstaande link volgt gaat er na een tijd ook een chat venster open waar je eventueel kunt verder geholpen worden of desnoods kun je nu ook nog naar de helpdzsk bellen 0800 22 800.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.