Skip to main content
Vraag

Kadofilm

  • October 26, 2018
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Ik vind mijn kadofilm niet meer
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • October 26, 2018
zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_vod/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/hoe-een-film-huren-of-een-kadofilm-kiezen.html

De kadofilm is beschikbaar bij sommige Packs.
De prijs wordt er enkel ter informatie vermeld.
Druk op de MENU . Ga omlaag naar shop.
Kies op aanvraag > films > kadofilm.
Maak uw keuze in de catalogus, druk op OK om te bevestigen en volg de procedure op het scherm. U hebt uw pincode nodig. Standaard is uw pincode 1234.


Hoeveel kadofilms hebt u ontvangen?
Een teller links onderaan uw scherm geeft het aantal kadofilms weer die u nog tegoed hebt.

of stel de vraag op het chatvenster dat opent na een zekere tijd als je de bovenstaande link volgt
PS: soms kan een heropstart van decoder (5 seconden stroomloos zetten via schakelaar achteraan of door zijn netstekker uit te trekken) ook helpen als het niet lukt via de beschreven methode.