Geen programma's meer vanaf 01 november?
De TV-gids vanaf 01/11/18 blijkt op 30/10/18 nog leeg!
Bladzijde 1 / 1
Dag Alain, ik heb dit nu net even uitgetest op onze decoders maar overal staat de TV gids ingevuld. Krijg je de melding 'No information'? Zo ja, kan je de decoder even herstarten via de schakelaar achteraan het toestel? Grtjs, Charlotte.
Dag Charlotte
Ik heb de decoder even uitgeschakeld en opnieuw gestart en er staat in de TV-gids opnieuw vanaf 01/11 opnieuw: "Geen uitzending".
Als ik naar de website van BBC First kijk, zie ik hetzelfde fenomeen bij "België" maar is er bij de versie "Nederland" wel een programmatie te zien...vreemd.
Vriendelijke groeten
Alain
Ik heb de decoder even uitgeschakeld en opnieuw gestart en er staat in de TV-gids opnieuw vanaf 01/11 opnieuw: "Geen uitzending".
Als ik naar de website van BBC First kijk, zie ik hetzelfde fenomeen bij "België" maar is er bij de versie "Nederland" wel een programmatie te zien...vreemd.
Vriendelijke groeten
Alain
Alain, ik laat dit onmiddellijk door ons IT team nakijken om te zien wat hier aan de hand is. Grtjs, Charlotte.
Beste
Hier hetzelfde probleem op BBC First op 1 nov vanaf 1u25 geen uitzending
Decoder V6
Groetjes
Hier hetzelfde probleem op BBC First op 1 nov vanaf 1u25 geen uitzending
Decoder V6
Groetjes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.