Ik heb recent gemerkt dat mijn 2GB van Surf Free Anytime die inbegrepen is in mijn nog oude abonnement niet meer actief is, ik surf met mijn tablet meestal via wifi maar ook wel eens via de free sim. Kan deze terug actief gezet worden omdat ik er recht op heb, deze is inbegrepen in mijn oude abonnement, en jullie de producten waar ik recht op heb niet eenzijdig kunnen opzeggen/veranderen zonder mijn toestemming. Want bij deze doen jullie contract breuk en moet ik jullie in gebreke stellen indien dit niet zo snel mogelijk opgelost wordt.
Mvg Peter
Bladzijde 1 / 1
Net zoals ik ben je één van de zovele die in dit geval zitten!
Hou ons in ieder geval verder op de hoogte hoe het bij u verder verloopt.
Ik heb het al zover gekregen dat het terug vermeld staat op factuur en op MyProximus maar mijn simkaart die eraan verbonden is geeft nog altijd na maanden discussies "no service" !!!!!!!!!!!
PS: op zondag komt er normaal niemand van het Proximus team op het forum langs.
Hou ons in ieder geval verder op de hoogte hoe het bij u verder verloopt.
Ik heb het al zover gekregen dat het terug vermeld staat op factuur en op MyProximus maar mijn simkaart die eraan verbonden is geeft nog altijd na maanden discussies "no service" !!!!!!!!!!!
PS: op zondag komt er normaal niemand van het Proximus team op het forum langs.
Mvg Peter
Hou me ook op de hoogte. Bij mij hebben ze dit nog niet gedaan. Lijkt wel wat ze bij Tuttimus bijgeven van de oude packs afhalen. Vrijdag liet de CEO van PX weten dat de winstverwachting naar boven is bijgesteld. Natuurlijk via de ruggen van de PX klanten met een oud pack. Maar volgens mij is dit wel medegedeeld aan U op een factuur van PX. Zo doen ze dat altijd. En met de mededeling niet akkoord dan kun je altijd opzeggen. Zo gaat PX tegenwoordig met trouwe klanten om. Jammer maar helaas.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.