Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Heb sinds maandag een nieuwe B-Box3 (Sagemcom) in ontvangst gekregen (geplaatst door installateur) nadat de vorige modem (Technicolor) het had begeven. Helaas merk ik nu op dat de internetsnelheid zeer laag is (met speedtest haal ik 1,35Mbps download en 0.56Mbps upload). Heb de snelheid via de proximus link geprobeerd en zou eigenlijk 27,6Mbps / 5.5Mbps moeten halen. Kabels zijn nagekeken en snelheid getest via Wifi op de Laptop, GSM en via een LAN-verbinding. Enig idee waar dit aan kan liggen? http://pxs.speedtestcustom.com/result/15d631b0-dddd-11e8-b557-7bde736e731d
Maandag gevraagd om movies en series pas om te zetten in All entertainment NL. Dat was geen probleem zei men op klantendienst. Niets gebeurd tot nu toe. Heb nu wel kanaal 25 27 enz beeld maar geen nederlandse ondertitels zoals beloofd en ben kanaal 196 kwijt dat nochtans in All entertainment moet zitten?? Wat gebeurt er nu en kan u dat oplossen of checken. Dank
Beste, Na reeds vefscheidene malen de gemeente ingelicht te hebben ga ik het eens hier proberen. De boordsteen cq zijkant van een rtt voetpadkast ligt al maanden op het fietspad. Voor mijn moeder wonende op dit adres en moeilijk te been is het uitstappen bij haar thuiskomst bijna onmogelijk. Wie moet die herstelling uitvoeren Gr Erik
ik heb sinds kort zonnepanelen laten installeren en de omvormer kan aan internet gekoppeld worden enkel de locatie waar deze staat heb ik geen bekabeling liggen. nu dacht ik een wifi bridge te gebruiken. deze te koppelen aan de b-box en dan een utp kabel aan te sluiten aan de bridge en aan de omvormer maar het is me niet gelukt deze te bereiken. heb ik misschien iets verkeerd gedaan?
tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
vroeger zat ik op een 16,5M profiel van VDSL. deze is een paar maanden geleden geupgrade naar 30M profiel. toen haalde ik volgens speedtesten een 88-89M download en 15M upload. nu zag ik deze week dat mijn profiel nu voortaan 70M is maar de speedtest geeft dezelfde resultaten nog steeds en normaal bij een 70M profiel zou de upload 30M moeten zijn maar deze snelheden haal ik niet?
Is het mogelijk via de BBox het signaal van de ADS-B dongle uit te lezen? Op een Macbook?
Kan iemand van het Proximus Team me laten weten of Proximus TV, internet, telefonie, enz... voorzien is in de Regastraat, 3110 Rotselaar? En hoeveel TV's er kunnen aangesloten worden? Bedankt bij voorbaat.
Op 15/10/2018 telefonisch een aanvraag gedaan voor verhuis. Alles werd genoteerd maar er werd gemeld dat dit een volledige fiberaansluiting betrof en dat er een andere dienst mij zou verwittigen wanneer de verhuis zou plaatsvinden. Meerdere malen teruggebeld ( 2 andere tf nr gekregen waar niemand opneemt)en uiteindelijk een afspraak bekomen; 31/10. Gewacht in het onbewoond appartement maar geen proximus gezien. Ook andere toekomstige bewoners van het nieuwe appartementsblok in het ootje genomen. Is het nu zo moeilijk om een afspraak na te komen of is de vooropgestelde datum een smoes. We wachten op de verhuis van proximus om het appartement te betrekken
Wanneer wordt dit opgelost?
Beste, Sommige van mijn opnames zijn plots verdwenen, het lijken enkel de opnames te zijn die ik had ingesteld om langer te bewaren. De decoder is reeds heropgestart maar opnames zijn niet terug. Wat kan de oorzaak zijn? Mvg.
Het beeld op Investigation Discovery staat stil (ook geen geluid), maar de ondertitelingen lopen wel door. Dit gaat om een algemeen probleem. Kan dit nagekeken worden? Alvast bedankt :) Mvg
Er werd mij een nieuwe decoder beloofd door de telefoniste van Proximus. Deze zou vandaag geleverd worden. Er zou iemand thuis moeten zijn voor de decoder in ontvangst te nemen. Mijn echtgenote neemt een dag vakantie hiervoor. Wat is er niet geleverd vandaag ? De decoder:( .Echtgenote is razend omdat ze een dag vakantie kwijt is voor niks.Wanneer wordt de decoder nu eigenlijk geleverd ? Er voor thuis blijven doen we niet meer.
Zijn er nog mensen met problemen met Proximus tv? Wij zien allemaal blokjes.
Beste, klopt het dat Proximus recent van bankrekeningnummer is veranderd? In de mail met mijn laatste factuur is dit namelijk anders. Bijkomende vraag: vanuit die mail kan ik mijn factuur niet raadplegen. Ik download deze via de link, maar bij opening krijg ik de boodschap dat er een fout is opgetreden. Factuur raakt dus niet geopend. Vriendelijke groet, Inge Vanhooff
Beste, Heb twee tickets voor Kinepolis maar de codes werken niet, 0.75€ komt er dan te staan. Hoe kom ik aan de correcte codes en werken deze?
Hallo Vermits de levering van de IPhone te lang duurt had ik graag mijn bestelling geannuleerd. Ik heb ref nr bij de hand . Alvast dank voor een antwoord vanwege Proximus. Fijne dag, Patricia
Al 7 weken aan het wachten om een antwoord te krijgen op de vraag wanneer proximus de door hen fout uitgevoerde werken in mijn voortuin zullen komen herstellen. Altijd krijg ik iemand anders aan de lijn die me altijd een ander verhaal vertelt. Maar nooit iemand die kan zeggen wanneer ze de herstelling zullen komen uitvoeren. Na 7 weken wacht ik nog altijd.... Hieronder het ganse verhaal. Eind augustus ben ik verhuisd naar een nieuwbouwwoning in een nieuwe verkaveling. Op 12 sept is een lasser langs gekomen om mij aan te sluiten op het proximus net en een verbinding te lassen in mijn voortuin op het proximus net. De lasser constateerde toen dat: 1. De kabel van proximus kapot is en dient hersteld te worden. Via een tijdelijke herstelling toen kan ik nu wel voorlopig tv en internet gebruiken. De lasser melde dat ik hier verder niks voor hoefde te doen maar dat herstel van kabels volledig door proximus wordt geregeld 2. De kabel die door mijn voortuin loopt tevens de hoofdkabel
Ik kijk live-tv in Chrome zonder problemen. Om opnames te bekijken dient dit in Explorer te gebeuren, echter krijg ik hierbij niet het volledige scherm te zien. Ongeveer 2/3e van het beeld past in het kader. Uiteraard heb ik ook "volledig scherm" geprobeerd maar het beeld blijft zich verkeerd uitlijnen. Ergens een instelling die ik over het hoofd zie?
ik woon dicht aan de nederlandse grens en huur al een speciaal kastje (wat ik niet vind dat het kan ivm ontvangst) het internet is veel te traag voor wat ik betaal . ook getstest op testaankoop doe ik regelmatig . dan mijn buren hebben geen pakket wij wel ze hebben id wat wij ook graag keken maar bij ons nergens te vinden is op tv. regelmatig valt internet uit maar kunnen wel de volle pot betalen . Nu komt er nog eens een prijsstijging aan terwijl Belgie al 1 van de duurste is in europa is europa niet 1 en zouden de prijzen niet moeten dalen ? ik ga via testaankoop nog eens kijken wat de voordeeligste verdeler zal zijn en weeral overstappen naar een goedkopere provitor. voor een terminale patient is tv en soms op internet het enige wat ik heb en iedere euro is er 1 voor me !
Beste, Ik heb onlangs per ongeluk in het buitenland op mobiele gegevens gedrukt en deze een aantal seconden aan gelaten alvorens af te sluiten. Hierdoor is er een ogenblik contact gemaakt met het internet. Nu was mijn vraag: Is >€50 euro voor een 3-tal mb het normaal tarief? Want dit lijkt mij toch wat overdreven... Alvast bedankt voor uw tijd
Onlangs ben ik verhuisd van Zoersel naar Malle. Ik kon nu kiezen in de nieuwbouw tussen Telenet en Proximus. Omdat ik al jaren trouwe klant ben bij Proximus ging mijn voorkeur naar Proximus, onder voorwaarden dat ik dezelfde zenders mocht behouden die ik in Zoersel in mijn Maxi pack had en aan zelfde prijs. Ik kreeg nu echter Familus maar merkte dat ik de FOX (192) en Eurosport 2 (663) niet meer had. Ik vroeg Proximus omdat terug te herstellen. Dat gebeurde uiteindelijk voor de zender FOX via mijn aankoop van het pakket "Entertainment Channels". Maar mijn probleem was toch nog niet opgelost. Ik kreeg mijn Eurosport 2 (663) terug maar moest hiervoor het pakket All Sports kopen. Omdat ik van heel dat pakket enkel Eurosport 2 nodig heb ga ik daarvoor uiteraard geen 9 of 16 euro voor bij betalen. Dus ben ik Eurosport 2 (663) kwijt. Al bij al toch niet zo netjes van Proximus. Ik ben jaren trouwe klant en nu door mijn verhuis verlies ik die Eurosport 2 (663), ondanks dat mij beloofd w
Ik heb een bbox3 (enkel voor internet, géén TV) en wil graag een eigen router plaatsen. Het lijkt me een beetje inefficient (energieverbruik, snelheid, complexiteit) om de bbox dan nog te houden als modem. Ik zou dus de bbox volledig willen vervangen door een nieuwe router. Via de support heb ik al geleerd dat ik een vdsl2 lijn heb, dus moet mn router een vdsl2 modem bevatten. Of is het absoluut af te raden om de bbox te vervangen en moet ik de router achter de bbox zetten? Zal dat geen trager internet geven? Wie heeft dit al gedaan en kan me op weg helpen?
Hallo, sinds gisteren probleem met internetsnelheid via rechtstreekse aansluiting op ps4 en smart tv, wel internet maar heel traag, niet bruikbaar, via WiFi werken deze wel normaal. Daarvoor geen problemen gehad met rechtstreekse aansluiting, ook niets aan instellingen verandert bij tv en ps4, dacht misschien via hier een snelle verklaring te vinden
De TV gids klopt momenteel totaal niet met de werkelijkheid wat betreft het kanaal "Comedy Central". En dat is blijkbaar al enkele dagen het geval. Hierdoor gebeuren de opnames ook niet meer. Het ligt niet aan de zender zelf, want op andere TV gidsen (bv die van Humo) geven wel gewoon de juiste programmatie weer.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.