Vraag

Opnames verdwenen

  • 3 November 2018
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Beste,

Sommige van mijn opnames zijn plots verdwenen, het lijken enkel de opnames te zijn die ik had ingesteld om langer te bewaren.
De decoder is reeds heropgestart maar opnames zijn niet terug.

Wat kan de oorzaak zijn?

Mvg.

1 reactie

Ter info: Mss toch best eens in deze volgorde proberen:
1 - decoder zonder 5 sec stroom zetten (schakelaar achteraan of zijn netstekker uittrekken)
2 - Bbox nu ook 10 seconden zonder stroom zetten en na opzetten wachten tot zijn DSL lampje continu blijft branden
3 - Nu de decoder terug onder stroom zetten en na de volledige opstart zien of het geholpen heeft.

NB: deze avond en ook morgen zondag komt er niemand meer langs van proximus op het forum, maar indien je het wenst kun je wel nu nog bellen tot 24u op het gratis nummer 080022800 (helpdesk) en dit kun je ook morgen zondag.

Anders kun je ook wachten tot maandag als er terug iemand van het proximus team hier terug op het forum langskomt om je verder te helpen.

Reageer