Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

Zelfde probleem hier. Leuk, zo'n pre-order doen en niet kunnen spelen.
Heb het ook gepreorderd en wou nu in de beta al wat spelen maar jammer genoeg gaat het niet. heb een grotere conversatie gevonden hierover maar op de franse proximus site. https://fr.forum.proximus.be/internet-10/probleme-de-connexion-sur-destiny-2-42088. maar geen nederlandse. daarmee dat ik deze start. hoe kunnen we deze laten zien door mensen van Proximus?
Zag het ook, heb voor alle zekerheid op de Franse ook maar gereageerd. Van wat ik kan lezen ligt het probleem bij Technicolor modems? Ben benieuwd naar, en hoop op een snelle fix...
door deze bvb via dit Forum, door te sturen in een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Done!

Ik verwijs ook graag nog eens naar het topic van onze Franstalige landgenoten die met hetzelfde probleem zitten:
https://fr.forum.proximus.be/internet-10/probleme-de-connexion-sur-destiny-2-42088
ik weet niet of je het gedaan hebt maar best ook deze link meesturen in je privébericht aan het proximus team.
ik weet niet of je het gedaan hebt maar best ook deze link meesturen in je privébericht aan het proximus team.

Heb zowel de link van deze topic, de franstalige topic en de topic op het Bungie forum meegestuurd. Bedankt voor de tip!
Zo heb net een beriocht gestuurd met lijnnummer en naam op wie het abbonnement staat samen met deze link. hopelijk is er snel een oplossing want dit is echt balen 😞
Zelfde probleem. Voorbij de eerste missie geraakt door gebruikt te maken van een mobiele hotspot.
Krijg nu wel nog altijd errors om de 2 pvp missies ongeveer of in het midden van de strike.
Zeer irritant, hopelijk komt er een oplossing.

Had dit zelfde probleem ook tijden de Xbox/PS4 beta (20-23juli).
Zelfde probleem, probeerde naar de klantendienst te bellen maar heb voor de eerste keer een medewerker aan de lijn gekregen die roepte en afhaakte, bad luck. Heb een privébericht ook gestuurd, gelukkig is launch nog best ver voor PC players, hopelijk is het gefixed. Alternatief zou een andere router of ISP zijn, router is natuurlijk veel makkelijker dan te swappen. Vrienden bij telenet hebben geen probleem.
Hey allemaal, zelfde probleem hier. Heb dit ook gehad bij Destiny 1, ik gebruik momenteel PPPOE verbinding op ps4 om dit te fixen. Voor pc helpt dit echter niet, Destiny 2 zegt dat er geen internetverbinding is.

Nu het probleem ligt aan de bbox3, technicolor modem, die vanalle zaken dichtplakt, zelfs met het openen van de aangegeven poorten helpt niets.

Er zijn 2 soorten bbox technicolor en sagem. Met de sagem modem zijn er geen problemen. Een aantal maanden terug reeds een prive conversatie gehad met Proximus. Ik mocht toen mijn modem omwisselen maar heb opnieuw een technicolor gekregen!!!!

Vpn is ok voor de story missie te spelen pvp werkt voor geen haar daarmee, dus geen oplossing.
Inderdaad dat heb ik al van verschillende gehoord dat ze om die reden hun technicolor hebben mogen omwisselen met een sagemcom en het probleem opgelost was .

is hier ook 100% duidelijk dat het aan de modem ligt aangezien je zegt:
Heb dit ook gehad bij Destiny 1, ik gebruik momenteel PPPOE verbinding op ps4 om dit te fixen.
Voor pc helpt dit echter niet, Destiny 2 zegt dat er geen internetverbinding is.

want met die PPPOE verbinding omzeil je de bbox via zijn pppoe passtrough .

NB: Je zou ook je pc in pppoe kunnen gebruiken. (al zullen er wel direct reacties komen pas op met de veiligheid 😉
^pc via PPPOE werkt niet Destiny 2 zegt dan dat er geen internet verbinding is (terwijl die er wel is).

Heb contact gehad met Proximus en ze sturen mij een nieuwe modem, maar ze kunnen niet garanderen dat het een Sagem is, wrs krijg is dus weer die technibrol!
Oei verkeerd (te vlug overheen) gelezen !
Wat zou dan de reden zijn dat Destiny via pppoe op je pc niet werkt !?

Het omruilen voor een sagemcom was vroeger gemakkelijker je kreeg een ruilnummer en kon dan in een prox winkel een sagem vragen en hadden ze er geen in stock dan ging je gewoon naar een ander prox winkel tot je er ene vast kreeg, maar nu gaat dit blijkbaar niet om echt een keuze te maken van welke fabrikant je er ene wilt
Spijtig dat ik niet kan overschakelen naar telenet.

PPPOE werkt wel op pc, maar de game zegt dat er geen internet connectie is. Blijkbaar wordt PPPOE geblockt vanuit het spel.
of zou de firewall op je pc mss er voor iets tussen zitten?

Had je niet beter gezegd dat je wel kan overschakelen naar TN 😃
Haha ja das waar, maar internet is via mijn pa zijn werk, hij heeft Proximus nodig om verbinding te kunnen maken. Binnen een jaar ofzo is mijn huis af en dan komt er wel TN!

Firewall in router heb ik op low gezet (af kan niet), en ik heb toegang geven in windows firewall. Heb geen idee wat ik nog kan proberen. Ze spreken van UPnP op te zetten maar ik zie deze optie niet. Enkel bij portforwarding staat zaken met UPnP, dus veronderstel dat dit openstaat.

Edit: Welke modem/router kan je zelf kopen dat werkt met Proximus en Proximus tv?
De fritz!box is er ene, maar ik zou je aanraden van dan eens op het bevriend userbase.be/forum te gaan kijken daar werd onder ander al uitvoerig over de fritz!box uitleg gegeven.
hey

er zijn dus degelijk 2 soorten routers segam en technicolor ik heb dus gebeld naar proximus zelf voor te vragen of ik kon veranderen van router heb dus geluk ze komen hem vv om tussen 17u en 19u dus ik kan jullie wel op de hoogte hpuden jongens deze avond.

mvg
glenn
hey

er zijn dus degelijk 2 soorten routers segam en technicolor ik heb dus gebeld naar proximus zelf voor te vragen of ik kon veranderen van router heb dus geluk ze komen hem vv om tussen 17u en 19u dus ik kan jullie wel op de hoogte hpuden jongens deze avond.

mvg
glenn


Ze komen langs? Amai, bij mij versturen ze er ene maar ik ben er 95% zeker van dat ik opnieuw een technicolor ga krijgen.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Hendrik,

Bedankt voor je bericht, we hebben het al doorgestuurd naar onze experten. Mag ik toch even je klantennummer via privé bericht?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groeten,

Jimmy
hey

er zijn dus degelijk 2 soorten routers segam en technicolor ik heb dus gebeld naar proximus zelf voor te vragen of ik kon veranderen van router heb dus geluk ze komen hem vv om tussen 17u en 19u dus ik kan jullie wel op de hoogte hpuden jongens deze avond.

mvg
glenn


Ze komen langs? Amai, bij mij versturen ze er ene maar ik ben er 95% zeker van dat ik opnieuw een technicolor ga krijgen.


je heb hier juist gebeld en door mijn abonnement ofzo komen ze deze avond langs voor te vervangen.hou jullie op de hoogte
SpArkLeS,
Is dat de bbox3/T die je aangekocht had ?
Is dat dan geen probleem om deze te laten omruilen, ik stel die vraag omdat ik er ook in de tijd ene aangekocht heb.

NB: nog dit ter info:
dit probleem is zeker al goed bekend bij Proximus en dit zeker meer dan 2 jaar geleden al, toen waren er ook die een sagemcom in ruil gekregen hebben voor een Technicolor!
SpArkLeS,
Is dat de bbox3/T die je aangekocht had ?
Is dat dan geen probleem om deze te laten omruilen, ik stel die vraag omdat ik er ook in de tijd ene aangekocht heb.

NB: nog dit ter info:
dit probleem is zeker al goed bekend bij Proximus en dit zeker meer dan 2 jaar geleden al, toen waren er ook die een sagemcom in ruil gekregen hebben voor een Technicolor!


Degene die ik aangekocht had is reeds geswapped maar heb toen terug een technicolor gekregen. Maar heb het probleem toen kunnen verhelpen via PPPOE, helaas werkt dit nu niet.

Heb via twitter bevestiging gekregen dat ze een nieuwe opsturen maar geen zekerheid van Technicolor of Sagem. Ga wrs weer de verkeerde krijgen. 😞
SpArkLeS,
Is dat de bbox3/T die je aangekocht had ?
Is dat dan geen probleem om deze te laten omruilen, ik stel die vraag omdat ik er ook in de tijd ene aangekocht heb.

NB: nog dit ter info:
dit probleem is zeker al goed bekend bij Proximus en dit zeker meer dan 2 jaar geleden al, toen waren er ook die een sagemcom in ruil gekregen hebben voor een Technicolor!


Degene die ik aangekocht had is reeds geswapped maar heb toen terug een technicolor gekregen. Maar heb het probleem toen kunnen verhelpen via PPPOE, helaas werkt dit nu niet.

Heb via twitter bevestiging gekregen dat ze een nieuwe opsturen maar geen zekerheid van Technicolor of Sagem. Ga wrs weer de verkeerde krijgen. :(



waarom bel je gewoon niet direct naar proximus? en leg het uit wie weet komen ze hem vandaag nog vervangen.

Reageer