Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

Is er al wat meer nieuws over de procedure/firmware ? Want heb nog geen reactie gehad op mn pb voor de firmware
Reputatie 7
Badge +4
Morgen komt destiny 2 uit voor consoles. Momenteel kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen of de problemen op de technicolor bbox zich nog voor doen of niet.
Indien je connecteert met playstation 4 raden we je aan te werken met een PPPoE connectie op de console zelf. Zie: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698
Indien je werkt met xbox of het voor playstation gebruikers niet lukt met bovenstaande procedure kan het zijn dat de bbox dient omgeruild te worden. Laat het ons in dat geval weten via privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Geef ons je vaste lijn nummer, gsm nummer en 2 UPS punten in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL.
PC gebruikers dienen voorlopig te wachten, normaal zou het probleem tegen de lancering in oktober zeker moeten opgelost zijn.
Wel ik gebruik de xbox dus ik kan de procedure niet gebruiken zoals ps4 gebruikers, maar had me wel opgegeven voor de test firmware voor de bbox 3 via privebericht maar nog geen reactie gekregen hierop, en het leek me misschien ook interessant voor iedereen als ze wisten wanneer de procedure zou open worden gesteld, dan kunnen ze vandaag nog deze starten en mogelijks morgen al de sagem bbox 3 in huis hebben en zo morgen al verder kunnen ipv als deze bvb pas deze avond vermeld er mogelijks een extra dag tussen zou zitten
Reputatie 7
Badge +4
Dag Adonis, indien ik via privé je gsm nr kan krijgen alsook ups punt nr (https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL) zorg ik voor omruiling nr nieuwer type bbox. MVG, Wim
Heb je zonet een pb bericht verzonden 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Is doorgegeven. Probeer uiteraard morgen eerst met je oude bbox voor je de nieuwe gaat ophalen. MVG, Wim
Heb ook zonet een pb verstuurd met alle info 🙂
Wim, heb je net nog een privebericht verzonden alsje is kan kijken? Thx!
Ondertussen is Destiny 2 uit op consoles en het probleem is nog altijd aanwezig :(

De game is zo onspeelbaar..

Ik zou graag mijn technicolor modem asap ruilen voor een sagem. Hoe gaat dit in zijn werk?
Als je uw gsm nr alsook uw ups punt nr van je keuze in een privébericht doorstuurt > (https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL)
dan zorg ik voor omruiling nr nieuwer type bbox. MVG, Wim

een privébericht stuur je via deze onderstaande link
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Router swap gaan ophalen, weer technicolor ugh
Ik ben momenteel nieuwe firmware aan het testen op een technicolor en ben al 3 uur aan het spelen zonder enige error.
Router swap gaan ophalen, weer technicolor ugh
Dan zou je in PB ook eens kunnen vragen dat ze die engineering build firmware op je nieuwe ontvangen bbox3/T pushen
Kan ik ook de nieuwe firmware ontvangen aub. Zou ook graag spelen.
vraag het mss best in een PB met je gegevens

een privébericht stuur je via deze onderstaande link
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +4
Sparkles, kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
MVG, Wim
Enig idee wanneer die engineering build zou worden gepushed? Want de modem levering zou op 8 september gebeuren spijtig genoeg..
Enig idee wanneer die engineering build zou worden gepushed? Want de modem levering zou op 8 september gebeuren spijtig genoeg..

Ondertussen heb ik een reactie van Wim ontvangen en ook ik kan mijn modem omruilen. Alvast bedankt dat dit zo snel opgepakt is.
Ik heb nog geen tijd gekregen maar ik ga bang dat het voor mij ook 8 september gaat zijn. Eventueel zou ik in de tussentijd ook al graag de engineering build op mijn oude modem willen testen.
Ik heb mijn gegevens nog eens via PM gezonden
Reputatie 7
Badge +4
Adonis, de firmware is voorlopig enkel in testfase. Ze gaat niet voor iedereen uitgerold worden momenteel daar nog te onstabiel. MVG, Wim
Ik vind dit hele gedoe absoluut niet kunnen...
Ik koop een ps4 spel in de veronderstelling om te kunnen spelen... Ik betaal hier bijna 60 eur voor.
Het spel is dus niet speelbaar (de fout ligt bij Proximus) en als oplossing worden allemaal technische zaken doorgegeven waar ik dus geen bal van begrijp. Ik ben geen technieker...
Telefonisch contact met de klantendienst leverde ook niets op, ik werd doorverwezen naar dit forum.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Michiel, in principe zou je moeten kunnen spelen met je ps4 indien je de PPPoE instelt zoals beschreven als antwoord op de originele post. Indien dit niet zou lukken dienen we je bbox om te ruilen naar een nieuwer model. MVG, Wim
De fout ligt niet echt bij Proximus, maar bij Technicolor vanwaar Proximus de modem heeft, bvb in Italie is er ook een ISP ( internet provider ) die Technicolor gebruikt en daar hebben die mensen ook krak dezelfde problemen Poemelnoepel. Proximus is dus ook afhankelijk Technicolor
een goedkoop routerke achter de bb3 met zijn eigen pppoe sessie
Vraagje: Ik zou het spel graag spelen op PC als het uitkomt maar ben bij scarlet. Als de update blijkt te werken en deze word doorgevoerd bij iedereen met een technicolor, krijgen scarlet abonnees dit dan ook?
Reputatie 7
Badge +4
Op deze vraag kan ik niet antwoorden Iwijn, je dient hier voor je eigen provider te contacteren.

Reageer