Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 5 September 2017, 12:04

Bekijk origineel

416 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Dany1979, jammer genoeg spreek ik zelf geen duits. Ik heb je een nieuwe modem opgestuurd. Je zal een sms ontvangen op het gsm nummer eindigend op 78 wanneer deze aanwezig is in het dicht bij zijnde ups punt. (HAUPTSTRASSE 73, 9999, 4730 RAEREN) Eenmaal je de sms ontvangt moet je de oude modem in een doos steken en deze daar afgeven en je krijgt een nieuwe mee in de plaats.
Reputatie 5
Badge +4
Hey Apocynum, probeer dit even uit :

Momenteel kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen of de problemen op de technicolor bbox zich nog voor doen of niet.
Indien je connecteert met playstation 4 raden we je aan te werken met een PPPoE connectie op de console zelf. Zie: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698
Indien je werkt met xbox of het voor playstation gebruikers niet lukt met bovenstaande procedure kan het zijn dat de bbox dient omgeruild te worden. Laat het ons in dat geval weten via privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Geef ons je vaste lijn nummer, gsm nummer en 2 UPS punten in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL.
PC gebruikers dienen voorlopig te wachten, normaal zou het probleem tegen de lancering in oktober zeker moeten opgelost zijn.

Indien je ons een prive bericht hebt verzonden, dan zal ik dit snel ontvangen.

Mvg, Andy
Reputatie 6
Badge +4
Bedankt voor de link. we geven het door aan het ICT-Team. mvg
Vandaag nieuwe bbox3v+ gaan ophalen. Werkt tot hiertoe probleemloos! Bedankt voor de snelle hulp.
Reputatie 7
Badge +4
Dit is doorgegeven. Je ontvangt spoedig een sms eens de nieuwe bbox ter plaatse is. vergeet niet de oude mee te nemen samen met de stroomkabel in een afgesloten doos. Je dient dan gewoon de nieuwe op de zelfde manier aan te sluiten als de oude bbox. Mocht je problemen ondervinden laat je het ons maar weten. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +6
Hey Einh, ik heb even vanop afstand je bbox herstart en je update is nu goed doorlopen. Deze staat nu actief.
Reputatie 7
Badge +4
Hello Ramesuo, sorry to hear you had a uplesant conversation with one of our support staff. For the playstation 4 there is a workaround.

You can configure a PPPoE session on your PS4

Connecting With An Ethernet Cable via PPPoE

  1. Go to Network
  2. Go to Set Up Internet Connection
  3. Select Use a LAN Cable
  4. Then select Custom
  5. Here you should be given an option for PPPoE
  6. From here, the default settings should be automatically selected.
  7. Enter your PPPoE Username and Password when asked.

Incase you do not know your PPPoE login and password its best to send us a private message with your client info and then we can provide you the login and password.

https://intra.web.bc/DAG/dare-manager/bridge/app/dco?reference=77011400

Wkr, Robrecht
send a private message to Proximus Team via this link >
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
ok, update is naar je modem gepushed
Reputatie 7
Badge +4
dit zal binnen de 2u voor je werken
You can have 2 internet connections at the same time one via pppoe on the bbox3 and another pppoe session on your PS4
Reputatie 7
Badge +4
We hebben geen verdere testen meer kunnen doen, momenteel is de oplossing een omruiling van de bbox. We gaan hier een proces voor opstarten en zullen dit ten laatste morgen op het forum posten zodat op tijd kan geleverd worden. Hiervoor hoeft dus nog niet gebeld te worden naar de klantendienst.

We zijn ook op zoek naar klanten die willen testen met hun huidige bbox. We zetten dan vannacht of morgennacht een nieuwe firmware (die nog niet als stabiel beschouwd wordt) op de bbox waarmee kan getest worden zodra het spel uitkomt. Indien het probleem daarmee opgelost is, kan de nieuwe modem gewoon worden teruggestuurd.

Indien je intresse hebt om te testen, stuur je gegevens dan door via privé bericht naar het Proximus team.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
Morgen komt destiny 2 uit voor consoles. Momenteel kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen of de problemen op de technicolor bbox zich nog voor doen of niet.
Indien je connecteert met playstation 4 raden we je aan te werken met een PPPoE connectie op de console zelf. Zie: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698
Indien je werkt met xbox of het voor playstation gebruikers niet lukt met bovenstaande procedure kan het zijn dat de bbox dient omgeruild te worden. Laat het ons in dat geval weten via privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Geef ons je vaste lijn nummer, gsm nummer en 2 UPS punten in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL.
PC gebruikers dienen voorlopig te wachten, normaal zou het probleem tegen de lancering in oktober zeker moeten opgelost zijn.
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb de nieuwe software naar je modem gepusht, dit kan een 2 tal uren duren voor het helemaal geïnstalleerd is. Je modem zal 2 keer opnieuw opstarten, daarna kan je terug verder
Reputatie 7
Badge +4
Ok, we voeren de update uit Thibaut. Je verbinding zal er een twintigtal minuutjes tussen uit liggen.
Reputatie 7
Badge +4
Op deze vraag kan ik niet antwoorden Iwijn, je dient hier voor je eigen provider te contacteren.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Unimatrix, ik denk dat mijn collega je privé bericht niet had gezien. Ik heb je ondertussen en bbox3v+ verzonden.
Reputatie 7
Badge +4
Martin,

Er wordt nog niet standaard een bbox3v+ ter vervanging van de bbox3 gestuurd. Dit is nu enkel voor destiny zo, omdat we dan zeker zijn dat er niet opnieuw een technicolor wordt gestuurd.

Groeten,

Kim
Reputatie 7
Badge +4
Dag Claudio, je privé bericht is bij onze klantendienst gekomen. Ik ga je nu de gegevens doorsturen.
Als je ingelogd bent op "netwerkverbinding" klikken en naar beneden scrollen tot je een blauwe streep met in 't midden een dikke pijl naar beneden en daarop klikken.
Reputatie 6
Badge +4
spijtig. en ook geen papieren meer van bij de aansluiting waar je ze kan terugvinden??

Ik kan je jammer genoeg daarbij ook niet verder helpen,

we enkel toegang tot Proximus klanten

Proximus is ook een optie he LOL

mvg sabine
Reputatie 6
Badge +3
Wij sturen nooit techniekers voor omruilingen.
Reputatie 6
Badge +4
success
Reputatie 1
Top service @ Proximus 🙂 Vorige donderdag laat via PM omruil van technicolor naar sagemcom bbox 3v+ aangevraagd. Gisteren reeds afgeleverd in het UPS drop point. Vandaag opgehaald en vanavond installeren.
Reputatie 5
Badge +4
Super goed nieuws RedsFan :-)

Mvg, Andy

Reageer