Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta



Toon eerste bericht

416 reacties

Badge +4
@Redsfan, krijg je bij het afhalen van de nieuwe bbox in het ups access point ook een bewijs mee van de oude bbox die je ingeleverd hebt?
Wel ik heb niets gekregen, ik zei dat deze oude modem terug moest naar proximus maar heb geen papier gekregen dat ik de oude binnen heb gebracht, ik heb de nieuwe meegekregen met een document erbij dat de doos een bbox3 v+ bevat. ik heb wel moeten mijn handtekening zetten op hun digitaal bakje.
Dat zal wel in orde zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:

Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.

Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.

Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.

We houden jullie hiervan op de hoogte.

Groeten,

Kim
ik hoop het, want soms lees je hier verhalen dat er zijn die na het omruilen van de bbox en inleveren van de oude, achteraf op de aanrekening een bbox aangerekend staat en daarom vraag ik mij af hoe je dit dan kan bewijzen als je niks meegekregen hebt in het ups punt van bewijs van inleveren van de oude?
Badge +4
Ik zal dus de komende maand goed mijn aanrekening bekijken 😉
maar dat doe ik toch iedere maand wel.
Op dat gebied kan ik zeker nog niet klagen de aanrekeningen zijn altijd correct geweest, maar ik blijf ze wel ook altijd controleren 😉
Ok, nu kunnen alle destiny gamers met een sagemcom weer gerust uitademen 😉
Hey Jean-PaulS,

Is dit iets nieuw misschien voor het proximus team dat er na 22u op het forum nog vragen beantwoord worden?
In ieder geval heel tof 👍🏼

Vriendelijke groeten,
Martin.
Hallo,

Om de info van Sparkles even te vertalen voor iedereen:

Onze ingenieurs hebben mogelijks een oplossing gevonden. We gaan vannacht bij 7 klanten, die dit probleem hebben en hun gegevens hebben doorgestuurd, een nieuwe firmware installeren op de bbox om deze oplossing te testen. Nadien gaan we deze personen via privébericht contacteren en hun feedback vragen.

Deze firmware is echter een “engineering build” en hadden we niet voorzien om uit te rollen naar alle klanten, maw deze versie waar onze ingenieurs mee werken is specifiek voor destiny 2. Het zou ook niet mogelijk zijn om dit naar alle klanten uit te rollen voor de release van Destiny 2 op 6 september.

Indien de feedback van de 7 testers positief is, zullen we een procedure opstarten zodat we deze update wel aan alle geïmpacteerde gamers kunnen geven voor 6 September.

We houden jullie hiervan op de hoogte.

Groeten,

Kim
aangezien er geen antwoord meer komt veronderstel ik dat jullie hard aan het werk zijn met een fix zodat tegen de pc release alles in orde is en iedereen met gelijke welke modem kan spelen
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hannes, daar het nog niet uit is op pc kunnen we het ook niet testen en zijn we dus niet 100% zeker. Normaal echter zou het tegen dan moeten in orde zijn. Indien niet laat je het ons weten en zoeken we een oplossing. MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +6
Dag Gregory V, mijn excuses voor de late reactie. Ik heb net je privébericht beantwoord en je nieuwe bbox opgestuurd naar het door jou gekozen UPS punt.
Reputatie 7
Badge +4
Beste, over welk platform speel je precies? Heb je al eens de zaken geprobeerd zoals aangegeven in bovenste post? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
kan je dit nu nog even testen? je lijn zou nu moeten stabiel zijn
mvg
jonathan
Reputatie 7
Badge +4
ok, ik zie dat je lijn inderdaad is terug gevallen op repair, dan is een interventie het best
Reputatie 7
Badge +4
Hey blinkin, ik ga de fix naar je bbox3 pushen deze zal in de loop van de dag worden geïnstalleerd.
Reputatie 7
Badge +4
Ja deze fix is een algemene fix voor destiny 2
Er heeft mij ooit eens iemand van in proximus center gezegd tegen mijn pa dat ze meer technicolors hebben en ook dat ze meer problemen zouden ondervinden met sagemcoms, en dit omdat mijn pa een sagemcom gevraagd had, dus in de veronderstelling dat die mens niet gelogen heeft zouden er meer technicolors zijn.?

PS: eerlijkheidshalve moet ik er wel nog bij zeggen dat dit wel een paar jaar geleden is.
Ter verder info:
Beste gamers,

Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem.
Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Daarom hebben we je gegevens nodig die je ons kan melden via onderstaand inschrijvingsformulier.

Het is vanaf dan belangrijk van je Wi-Fi aan te zetten tussen 23/10 en 26/10 zodat we de aanpassing kunnen doen. Indien deze niet actief staat in deze periode bestaat de kans dat Wi-Fi niet meer zal werken (dus redelijk belangrijk 🤔 ).
Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekijken op jouw modem waar je “Technicolor” kan terugvinden. Indien er geen sticker te vinden is, bekijk dan even de LAN poorten. Deze zouden geel moeten zijn en alle 4 aansluitend naast elkaar (bij Sagem zijn ze gegroepeerd per 2).

Klik hier om het formulier in te vullen.

Steven
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sparkles, je zat niet bij in de test daar we je gegevens niet hebben. De test is uitgevoerd bij enkele gebruikers waarvan we de klantengegevens al hadden. Hier heeft men het geprobeerd bij Thomas Pollet maar wij hebben nog geen feedback ontvangen van zijn kant.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Allemaal,

Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.

Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.

En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.

En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.

Alvast bedankt.
Reputatie 6
Badge +4
Update Destiny 2voor de Technicolor

We beschikken over de mogelijkheid een firmware upgrade te pushen naar de Bbox3/T router

Waardoor een nieuwe firmware 17.1.03.1X die de de port issues met Destiny 2 zou fixen.

Deze actie vereist een tussenliggende actie upgrade eerst waardoor dus in eerste instantiealleen een directe upgrade naar deze firmware wordt uitgevoerd. Vervolgens zal een automatische upgrade in ons systeem de router pushen naar de defenitieve versie .

Deze procedure kan daardoor wel enkele uren in beslag nemen vooraleer je merkt je router zich reboot en dus de correcte firmware om het probleem met Destiny 2 te fixen defenitief is.

Mvg sabine
Hallo RobrechtB,

Ik veronderstel dat het toch de bedoeling is om achteraf als alle testen goed uitgevallen zijn, dat bij een volgende firmware upgrade voor de bb3/T, ook deze engineering build (oplossing voor dit probleem) zal ingebouwd zijn als deze zal uitgerold worden naar alle bb3/T?
groetjes,
Martin.
Patch staat klaar en heb ook een VPN moest het niet gaan. Fingers crossed!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hannes, had je de bbox al eens herstart? MVG, Wim
nee nog niet ik zal het eens proberen

Reageer