tijdens het spelen van de beta van een online game, destiny 2, blijf ik netwerk connectie problemen hebben. ik kan bepaalde delen van het spel niet spelen omdat mijn connectie niet goed genoeg is. wat kan ik hieraan doen?
Bladzijde 3 / 17
We hebben momenteel genoeg mensen om te testen. Toch bedankt.
Ferre_Lang, update is verstuurd. Binnen dit een een uur staat de update actief.
We are still working on it.
een privébericht aan Het Proximus Team sturen via :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Doe dit misschien best naar Het Proximus Team, via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kan je even je telefoonnummer of klantennummer doorsturen via privébericht? Normaal zou je de nieuwe firmware immers reeds moeten ontvangen hebben.
Hey Jean-PaulS,
Is dit iets nieuw misschien voor het proximus team dat er na 22u op het forum nog vragen beantwoord worden?
In ieder geval heel tof
Vriendelijke groeten,
Martin.
Is dit iets nieuw misschien voor het proximus team dat er na 22u op het forum nog vragen beantwoord worden?
In ieder geval heel tof
Vriendelijke groeten,
Martin.
Helaas kunnen we dat niet controleren Jonas. Tot op de bbox zie ik een goed signaal. Heb je al eens geprobeerd met kabel? Mogelijks door de herstarten van de bbox zit je op een ander wifi kanaal dan ervoor wat mogelijks minder goed werkt. Om zeker te zijn dat het geen andere problemen zijn, kan je dit testen met een kabel. Als het met een kabel ok is, probeer dan even het wifi kanaal te wijzigen. Dit doe je zoals beschreven op volgende pagina. Tip, soms is een herstart van de bbox ook voldoende gezien bij een herstart de bbox zelf een wifi kanaal gaat kiezen. (bij standaard instellingen)
Jonas, ik zie dat de update intussen is doorgevoerd en dat je op de 17.1 software staat.
@patrickvdw, @Jonas Michiels, ik heb de update gepushed naar de bbox.
Ter info, iedereen op de lijst zullen nog een update krijgen. De batch zal deze nacht nog worden uitgevoerd.
Ter info, iedereen op de lijst zullen nog een update krijgen. De batch zal deze nacht nog worden uitgevoerd.
Ok bedankt ik geef het door aan onze engineers.
Er heeft mij ooit eens iemand van in proximus center gezegd tegen mijn pa dat ze meer technicolors hebben en ook dat ze meer problemen zouden ondervinden met sagemcoms, en dit omdat mijn pa een sagemcom gevraagd had, dus in de veronderstelling dat die mens niet gelogen heeft zouden er meer technicolors zijn.?
PS: eerlijkheidshalve moet ik er wel nog bij zeggen dat dit wel een paar jaar geleden is.
PS: eerlijkheidshalve moet ik er wel nog bij zeggen dat dit wel een paar jaar geleden is.
Kunnen wij je klantennummer krijgen?
Martin,
Ik kan nog niet vooruit lopen we wachten stap voor stap op de analyses. We communiceren telkens we meer info hebben. Groetjes, Jimmy
Ik kan nog niet vooruit lopen we wachten stap voor stap op de analyses. We communiceren telkens we meer info hebben. Groetjes, Jimmy
Boolzi,
Kan je ons via privé bericht je klantennummer sturen alsook je gsm nr?
Goeten, Jimmy
Kan je ons via privé bericht je klantennummer sturen alsook je gsm nr?
Goeten, Jimmy
best ook eerst eens je modem heropstarten door 10 seconden zijn spanning te onderbreken.
via http://192.168.1.1 je software versie eens nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe software versie kunt herkennen aan: 17.1.03.1X of 17.1.03.1A of 17.1.03.1B
(de 'tussenversie' voor deze finale versie is 10.A.5.K.GQ)
via http://192.168.1.1 je software versie eens nakijken door in te loggen als USER en het USER PASWOORD dat op de modem staat,
daar klikken op "My Modem", waar je dan de nieuwe software versie kunt herkennen aan: 17.1.03.1X of 17.1.03.1A of 17.1.03.1B
(de 'tussenversie' voor deze finale versie is 10.A.5.K.GQ)
Einh, ik heb een aanpassing naar je modem gestuurd, dit neemt wel even tijd in beslag. Kan je deze middag eens testen of het in orde is?
Het beste is om na de update Destiny 2 te testen op onderbrekingen. Feedback is welkom en makkelijk via privé bericht met klantennummer of lijnnummer naar
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hallo RobrechtB,
Ik veronderstel dat het toch de bedoeling is om achteraf als alle testen goed uitgevallen zijn, dat bij een volgende firmware upgrade voor de bb3/T, ook deze engineering build (oplossing voor dit probleem) zal ingebouwd zijn als deze zal uitgerold worden naar alle bb3/T?
groetjes,
Martin.
Ik veronderstel dat het toch de bedoeling is om achteraf als alle testen goed uitgevallen zijn, dat bij een volgende firmware upgrade voor de bb3/T, ook deze engineering build (oplossing voor dit probleem) zal ingebouwd zijn als deze zal uitgerold worden naar alle bb3/T?
groetjes,
Martin.
Ik zal dus de komende maand goed mijn aanrekening bekijken
maar dat doe ik toch iedere maand wel.
maar dat doe ik toch iedere maand wel.
Dag Allemaal,
Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.
Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.
En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.
En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.
Alvast bedankt.
Op dit moment zoeken wij nog wat vrijwilligersom en nieuwe test bij te doen vandaag.
Wij zouden jullie modem en test firmware geven tussen 12:00 en 14:00.
En dan jullie feedback willen ontvangen tussen 14:00 en 15:00.
En bijkomende vraag is of jullie dit zelfde probleem hebben met Xbox of hier weet van hebben of dat het zich alleen beperkt tot playstation 4 en PC.
Alvast bedankt.
je kan altijd in een privébericht vragen of ze de nieuwe software op je bbox willen pushen
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op Versturen = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op Versturen = verzenden.
Wel ik heb niets gekregen, ik zei dat deze oude modem terug moest naar proximus maar heb geen papier gekregen dat ik de oude binnen heb gebracht, ik heb de nieuwe meegekregen met een document erbij dat de doos een bbox3 v+ bevat. ik heb wel moeten mijn handtekening zetten op hun digitaal bakje.
Dat zal wel in orde zijn.
Dag Sparkles, je zat niet bij in de test daar we je gegevens niet hebben. De test is uitgevoerd bij enkele gebruikers waarvan we de klantengegevens al hadden. Hier heeft men het geprobeerd bij Thomas Pollet maar wij hebben nog geen feedback ontvangen van zijn kant.
Aviden,
Je hoeft zelf je bbox niet te herstarten, de update kan soms enkele uren in beslag nemen. Je bbox zal normaal gezien 2 keer uit zichzelf heropstarten en daarna zou de nieuwe software er moeten opstaan.
Groeten,
Kim
Je hoeft zelf je bbox niet te herstarten, de update kan soms enkele uren in beslag nemen. Je bbox zal normaal gezien 2 keer uit zichzelf heropstarten en daarna zou de nieuwe software er moeten opstaan.
Groeten,
Kim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.